Jste zde

Bidding Fox je vylepšený o možnost nebiddovat příliš levné nebo drahé produkty

Do naší aplikace přibylo několik nových funkcí, díky kterým ušetříte za inzerci svého sortimentu. Také sledování konkurentů je nyní mnohem jednodušší a vyhledávání rychlejší. Pojďme se na novinky společně podívat. 

Změna možností pokročilého nastavení

Doteď jste byli zvyklí využívat v pokročilém nastavení strategií možnosti Nebiddovat položky do 5.místa podle ceny a Nehledět na cenu konkurence. Nově toto nastavení najdete pod možnostmi Nebiddovat příliš levné produkty a Nebiddovat dražší produkty. Díky novým pojmům bude pro vás Lišák srozumitelnější. 

K čemu možnosti využijete

V případě, že je vaše nabídka na produktové kartě mezi nejlevnějšími produkty, nepotřebujete ji tlačit i na první příčky v biddingu.

Nabídka, kterou není potřeba biddovat.

Pomocí nastavitelné hranice Lišákovi řeknete, do jaké pozice dle ceny nemá vaše položky biddovat.

Možnost Nebiddovat příliš levné produkty.

Pokud váš konkurent například prodává pod cenou, bude se vám hodit možnost Nebiddovat výrazně dražší produkty. Zvolíte si, který sortiment nechcete biddovat s ohledem na procentuální rozdíl oproti nejlevnější nabídce.

Možnost Nebiddovat dražší produkty. 

Novinky ve sledování konkurentů

Na stránce Konkurence nyní ve spodní části uvidíte samostatnou tabulku se sledovanými konkurenty. Zůstanou zde i ti, s kterými již nemáte společné produkty. Můžete si rozkliknout detail a zobrazit si tak jejich aktuální statistiky, historii i vývoj hodnocení. V případě, že již nechcete některého z nich vidět v porovnání s vaším sortimentem na stránce Produkty v sekci Konkurence, stačí zrušit sledování.  

Sledování konkurence v Bidding Foxu.

Pokud zadáváte na těchto stránkách do textových polí více hodnot, bude pro vás užitečná klávesová zkratka CTRL+Enter. Díky ní výběr aktivujete a produkty vyhledáte. Nemusíte tak klikat na tlačítko Hledat.

V tomto článku jsme vám ukázali, co přinesl další release Lišáka. Už nyní se můžete těšit na vylepšený monitoring strategií, na kterém pilně pracujeme. Sledujte náš blog, ať vám žádná novinka neunikne. Také mrkněte na nově vypsané termíny školení, kde vám ukážeme, s čím vám naše aplikace pomohou.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.