Jste zde

Lepší přehled o nastavení Bidding Foxu

Máme pro vás nadílku novinek z Bidding Foxu. Vylepšili jsme podstránku Nastavení a přidali infoboxy s informacemi o datech.

Nastavení zdrojů dat

Na podstránce Nastavení nově najdete infoboxy, ve kterých jsou informace o stažených datech. V nich vidíte, jestli máte všechna propojení aktuální a kdy byla naposledy data stažená.

Infobox s daty o zdrojích dat

Nastavení párování produktů do Google Analytics

Pokud využíváte možnosti úpravy URL adresy, díky infoboxu budete moci upravené URL kontrolovat. Během editace hned vidíte, jak vypadá před úpravou a po .

Párování produktů

Nastavení reportů 

Infobox jsme přiřadili taky k reportům. Po výběru frekvence posílání reportu se v infoboxu zobrazí datum, kdy vám report na zadaný e-mail přijde. Pokud si necháváte posílat report každý týden, každých čtrnáct dní i každý měsíc, uvidíte tady tři data.

Informace o tom, kdy vám přijde další report

Strategie

Poslední novinkou v aplikaci je možnost importu strategie. Na Hlavní stránce scrolujte dolů na Seznam strategií. Tady najdete tlačítko, kterým můžete jednoduše strategie do Bidding Foxu importovat. Pokud k některé strategii nemáte přiřazený výběr produktů, Bidding Fox vás na to upozorní.

Upozornění na strategii, ve které nejsou produkty


Vyzkoušeli jste už některou z novinek? 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.