Jste zde

3 novinky, které posunou vaši práci se strategiemi

Bidding Fox je o automatickém biddování. Není žádným tajemstvím, že vznikl proto, aby ušetřil specialistům a e-shopařům čas. Ale nezůstáváme jen u toho. Chceme, aby se zkrátila. zjednodušila či zautomatizovala také samotná práce s aplikací a proto pro vás máme tyto tři nové funkce.

Hromadná editace

Hromadnou editaci využijete v případě, že chcete nastavit najednou stejnou hodnotu napříč vybranými strategiemi. Například když chcete sjednotit maximální hodnotu CPC nebo PNO pro vybrané strategie.

Ukázka hromadné editace, kde se vybraným strategiím nastaví nové cílové pozice na 1. a 2.

Ukázka hromadné editace, kde se vybraným strategiím nastaví nové cílové pozice na 1. a 2.

Rychlá editace

Funkce rychlé editace vám zpřístupní vybraná políčka k editaci u všech strategií. Pro každou strategii můžete nastavit vlastní hodnotu.

Ukázka rychlé editace přímo na hlavní stránce aplikace

Ukázka rychlé editace přímo na hlavní stránce aplikace

Klonování strategií

Máte pocit, že jste vytvořili nejlepší strategii, která vám dala zabrat? A chtěli byste ji vytvořit znovu? Teď nemusíte znovu nic nastavovat, stačí ji naklonovat. Díky tomu budete mít hned novou strategii se stejným nastavením jako originál. Do názvu se akorát přidá “(kopie)”.

Ukázka vytvoření kopie strategie

Ukázka vytvoření kopie strategie

Chybí vám nějaké funkce, které byste v lišákovi rádi využili? Napište nám, rádi se necháme inspirovat.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.