Jste zde

3 novinky, které posunou vaši práci se strategiemi

Bidding Fox je o automatickém biddování. Není žádným tajemstvím, že vznikl proto, aby ušetřil specialistům a e-shopařům čas. Ale nezůstáváme jen u toho. Chceme, aby se zkrátila. zjednodušila či zautomatizovala také samotná práce s aplikací a proto pro vás máme tyto tři nové funkce.

Hromadná editace

Hromadnou editaci využijete v případě, že chcete nastavit najednou stejnou hodnotu napříč vybranými strategiemi. Například když chcete sjednotit maximální hodnotu CPC nebo PNO pro vybrané strategie.

Ukázka hromadné editace, kde se vybraným strategiím nastaví nové cílové pozice na 1. a 2.

Ukázka hromadné editace, kde se vybraným strategiím nastaví nové cílové pozice na 1. a 2.

Rychlá editace

Funkce rychlé editace vám zpřístupní vybraná políčka k editaci u všech strategií. Pro každou strategii můžete nastavit vlastní hodnotu.

Ukázka rychlé editace přímo na hlavní stránce aplikace

Ukázka rychlé editace přímo na hlavní stránce aplikace

Klonování strategií

Máte pocit, že jste vytvořili nejlepší strategii, která vám dala zabrat? A chtěli byste ji vytvořit znovu? Teď nemusíte znovu nic nastavovat, stačí ji naklonovat. Díky tomu budete mít hned novou strategii se stejným nastavením jako originál. Do názvu se akorát přidá “(kopie)”.

Ukázka vytvoření kopie strategie

Ukázka vytvoření kopie strategie

Chybí vám nějaké funkce, které byste v lišákovi rádi využili? Napište nám, rádi se necháme inspirovat.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.