Jste zde

Pravidelné reporty od Bidding Foxu

Reporty biddingu se staly oblíbenou funkcí aplikace a proto jsme se na ně opět zaměřili. Automatické zasílání reportu na e-mail už je zaběhnutým standardem, a proto jsme ho vylepšili. Co jsme pro vás vymysleli? 

Posílání reportů

V Nastavení Bidding Foxu zvolte možnost Zasílat pravidelné reporty. Po zaškrtnutí se vám zobrazí nabídka, jestli chcete reporty posílat každý týden, čtrnáct dní nebo měsíc. Vybrat můžete i to, jestli chcete posílat reporty standardní nebo srovnávací

Standardní nebo srovnávací report

Ve standardním reportu najdete souhrn informací o vámi zvoleném období. V tom srovnávacím budete mít porovnání dvou po sobě jdoucích období (např. srovnání předchozího týdne s tím před ním).

Měsíční srovnávací report vám srovná uplynulý měsíc (říjen) s tím předešlým (září).

Kdy report přijde?

Týdenní report můžete očekávat každé úterý ráno a budou v něm data od pondělí do neděle. Čtrnáctidenní reporty budou do e-mailu chodit každé druhé úterý a měsíční reporty očekávejte vždy 2. den v následujícím měsíci.

Kam reporty posílat?

Zadejte e-mailovou adresu, kam chcete reporty posílat. Nemusí být jen jedna, zadat jich můžete libovolný počet. Na všechny e-maily přijdou reporty ve stanovený den ve formátu PDF.

Nastavení automatického zasílání pravidelných reportů.

Chcete zjistit, jak bidding reporty fungují? Přečtěte si o nich víc tady. Nebo už je pravidelně využíváte? Napište nám do komentářů pod článek, jak vám pomáhají v práci.

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.