Jste zde

Pravidelné reporty od Bidding Foxu

Reporty biddingu se staly oblíbenou funkcí aplikace a proto jsme se na ně opět zaměřili. Automatické zasílání reportu na e-mail už je zaběhnutým standardem, a proto jsme ho vylepšili. Co jsme pro vás vymysleli? 

Posílání reportů

V Nastavení Bidding Foxu zvolte možnost Zasílat pravidelné reporty. Po zaškrtnutí se vám zobrazí nabídka, jestli chcete reporty posílat každý týden, čtrnáct dní nebo měsíc. Vybrat můžete i to, jestli chcete posílat reporty standardní nebo srovnávací

Standardní nebo srovnávací report

Ve standardním reportu najdete souhrn informací o vámi zvoleném období. V tom srovnávacím budete mít porovnání dvou po sobě jdoucích období (např. srovnání předchozího týdne s tím před ním).

Měsíční srovnávací report vám srovná uplynulý měsíc (říjen) s tím předešlým (září).

Kdy report přijde?

Týdenní report můžete očekávat každé úterý ráno a budou v něm data od pondělí do neděle. Čtrnáctidenní reporty budou do e-mailu chodit každé druhé úterý a měsíční reporty očekávejte vždy 2. den v následujícím měsíci.

Kam reporty posílat?

Zadejte e-mailovou adresu, kam chcete reporty posílat. Nemusí být jen jedna, zadat jich můžete libovolný počet. Na všechny e-maily přijdou reporty ve stanovený den ve formátu PDF.

Nastavení automatického zasílání pravidelných reportů.

Chcete zjistit, jak bidding reporty fungují? Přečtěte si o nich víc tady. Nebo už je pravidelně využíváte? Napište nám do komentářů pod článek, jak vám pomáhají v práci.

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.