Jste zde

Pravidelné reporty od Bidding Foxu

Reporty biddingu se staly oblíbenou funkcí aplikace a proto jsme se na ně opět zaměřili. Automatické zasílání reportu na e-mail už je zaběhnutým standardem, a proto jsme ho vylepšili. Co jsme pro vás vymysleli? 

Posílání reportů

V Nastavení Bidding Foxu zvolte možnost Zasílat pravidelné reporty. Po zaškrtnutí se vám zobrazí nabídka, jestli chcete reporty posílat každý týden, čtrnáct dní nebo měsíc. Vybrat můžete i to, jestli chcete posílat reporty standardní nebo srovnávací

Standardní nebo srovnávací report

Ve standardním reportu najdete souhrn informací o vámi zvoleném období. V tom srovnávacím budete mít porovnání dvou po sobě jdoucích období (např. srovnání předchozího týdne s tím před ním).

Měsíční srovnávací report vám srovná uplynulý měsíc (říjen) s tím předešlým (září).

Kdy report přijde?

Týdenní report můžete očekávat každé úterý ráno a budou v něm data od pondělí do neděle. Čtrnáctidenní reporty budou do e-mailu chodit každé druhé úterý a měsíční reporty očekávejte vždy 2. den v následujícím měsíci.

Kam reporty posílat?

Zadejte e-mailovou adresu, kam chcete reporty posílat. Nemusí být jen jedna, zadat jich můžete libovolný počet. Na všechny e-maily přijdou reporty ve stanovený den ve formátu PDF.

Nastavení automatického zasílání pravidelných reportů.

Chcete zjistit, jak bidding reporty fungují? Přečtěte si o nich víc tady. Nebo už je pravidelně využíváte? Napište nám do komentářů pod článek, jak vám pomáhají v práci.

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.