Jste zde

Sezónní změna CPC

Přípravy na vánoční sezónu jsou v plném proudu. Nepřehlédněte navýšení cen za proklik, které si připravilo Zboží.cz i Heureka.

Změny na Zboží.cz

V období od 1. 10. 2019 do 31. 1. 2020 dojde k automatickému navýšení minimálních cen za proklik o 20 %. Navíc přibyla nová cenová hladina nad 10 000 Kč.


Oficiální článek najdete na Sblogu. Zboží.cz má pro uživatele připravené také videonávody, které vám pomohou kampaně jednoduše nastavit.

 

Vánoční ceník Zboží.cz
Vánoční ceník Zboží.cz

Změny na Heurece

Plošnému navýšení se nevyhnou ani e-shopy na Heurece, která zvyšuje plošně ceny prokliku o 25 %. Každoroční přechodná úprava je vyhrazena na období od 1. 11. 2019 do 31. 1. 2020. Více informací k CPC naleznete zde.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.