Jste zde

Report spárovanosti vám pomáhá prodávat

Pro využití potenciálu Heureky je nezbytné mít správně spárované produkty do produktových karet. Díky reportu spárovanosti zjistíte kolik máte nespárovaných produktů a jak s nimi dál pracovat.  

Reporty na Heurece

Na Heurece je k dispozici 5 různých typů reportů. Některé z nich jsou dostupné jen pro e-shopy s certifikátem Ověřeno zákazníky, jiné pro všechny.

Co je Report spárovanosti

Tento report obsahuje seznam produktů, které nemáte spárované do katalogu Heureky a návrhy na změnu jejich názvu a kategorie. Generuje se vždy jednou denně přes noc. 
Je dostupný všem e-shopům, které jsou zařazené v PPC režimu. Najdete ho v záložce Datové přehledy a stáhnout si ho můžete ve formátu CSV.

Návod, jak exportovat soubor z CSV do excelové tabulky a jak můžete s reportem dál pracovat, najdete ve videu od Heureky.

Co Report spárovanosti obsahuje

  • ID a název e-shopu na Heurece,
  • ID a název produktu,
  • Kategorii,
  • Cenu,
  • EAN kód,
  • Navrhovaný název a kategorii,
  • Minimální a maximální navrhovanou cenu, 
  • a další.  

Proč je spárovanost produktů důležitá

Přesvědčte se sami o tom, že je spárovanost důležitá, pomocí jednoduchého testu

Otevřete Google Analytics a u e-shopu se podívejte na zdroj heureka.cz. Jednou zadejte pouze “heureka.cz” (pro nespárované produkty) a podruhé k tomu přidejte i subdoménu, ve které jsou vaše produkty, např. “hodinky.heureka.cz” (pro spárované produkty). Když projdete všechny subdomény uvidíte, že tržby vám generují především spárované produkty a nespárované tvoří jen velmi malou část.

Spárované produkty se zobrazují v produktových kartách, ve kterých se dá filtrovat a vyhledávat. Ty nespárované jsou zařazené až za nimi. 

Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding. 

V Reportu spárovanosti najdete návrhy pro správné párování. Ty jsou generované podle vámi uváděných EAN kódů, které Heureka porovnává s dalšími spárovanými produkty v jejich databázi. V případě, že EAN nevyplňujete, bude navrhované pole prázdné.

Jestli jsou navrhovaný název a kategorie správné, můžete zkontrolovat např. podle vaší ceny a té doporučené. Pokud jsou velmi odlišné, zkontrolujte, jestli je návrh relevantní. S párováním vám pomůže aplikace Pairing Bear.

Kontrolujete spárovanost vašich produktů manuálně podle tohoto reportu nebo k tomu používáte aplikace, jako je třeba Bidding Fox? Napište nám svoje zkušenosti. 
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.