Jste zde

7. ročník, 7 speakerů a nespočet novinek. To je #NEkonference

Středa 6. 6. byla v našich kalendářích už dlouho zablokovaná, kvůli NEkonferenci. Tu každoročně pořádá agentura Besteto. Už posedmé se v Brně sešli nadšenci do e-commerce, aby se dozvěděli jaké jsou novinky a plány na další rok. Hlavně ale proto, aby se pobavili a užili si konferenci NEkonferenci.

O tom, čemu se věnovali řečníci ve svých prezentacích si můžete přečíst na blogu Mergada. Na blogu Besteta se podívejte na všechny prezentace a na twitteru se tweetovalo pod #nekonference.
My jsme vám sepsali hlavně novinky a zajímavosti, na které se můžete těšit. 

  • Radek Hudák ze Shoptetu návštěvníkům ukázal triky, kde hledat trendy, co právě letí a co se nejvíc prodává. Jděte na Amazon, Heureku nebo na už skoro zapomenutý Reporter od Seznamu.
  • Podle Vládi z Besteta má smysl inzerovat na Heurece, Zboží, Favi, Biano a Glami. Ostatní srovnávače mají téměř nulový podíl na tržbách.
  • Na Heurece a Zboží.cz nepočítejte se smázntím škraloupu. Nikdy vám nesmažou staré recenze ani e-shopy.
  • Zboží.cz bude v roce 2018 víc a víc user friendly, zaměří se na detail obchodu a produktu. Velkou novinkou bude ověřená a certifikovaná agentura a certifikace a workshopy pro samotná e-shopová řešení.
  • Zboží.cz naváže spolupráci s biddovacími nástroji.
  • Negativní recenze není jen čisté zlo. Je třeba s ní správně pracovat a velmi lehce ji překlopíte na pozitivní zkušenost.
  • Heureka přijde s novým vyhledáváním, doporučováním a zlepší párování produktů.
  • Heureka dál upravuje detail obchodu. Bere si k srdci připomínky e-shopařů. A nový uživatelský účet vám může napovědět, jakým směrem se bude celkově dál vyvíjet.
  • Na Heureku chodí 42 % zákazníků z mobilu.
  • David Cikánek z Expanda návštěvníky překvapil přednáškou o tom, že Amazon určitě není pro každého a je třeba si velmi dobře rozmyslet, jestli do něj  investujete energii. Mohlo by se vám taky stát, že budete prodávat Iphony zdarma.
  • Chcete prodávat v USA zboží nad 800 $ přes Amazon? Dejte pozor, takové zboží musí “jít” přes prostředníka.
  • Amazon vyžaduje zákaznickou podporu 24/7.
  • Nejhorší doba, kdy vstoupit s e-shopem na Amazon je v zimě. Na schválení můžete čekat třeba do léta. Párování v některých kategoriích může být pozastavené.
  • Amazon si od e-shopu bere provizi 7-20 %.
  • Jen jeden z 20 prodejců vydrží na Amazonu déle než 6 měsíců.
  • Mergado bude umět pokročilou editacidivnofeedů”.
  • Bidding Fox se intenzivně připravuje na zboží.cz.
  • Při biddingu vždy svůj feed segmentujte, poznejte aktuální stav, kontrolujte a optimalizujte a automatizujte napříč všemi kanály.
  • Reporty v Bidding Foxu se budou dál rozšiřovat.
  • Data Owl je mrtvý. Jeho trůn a korunu už přebral Bidding Fox Elements.

Děkujeme náčelnicím z Besteta za výbornou organizaci a už teď se těšíme na příští rok.

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.