Jste zde

7. ročník, 7 speakerů a nespočet novinek. To je #NEkonference

Středa 6. 6. byla v našich kalendářích už dlouho zablokovaná, kvůli NEkonferenci. Tu každoročně pořádá agentura Besteto. Už posedmé se v Brně sešli nadšenci do e-commerce, aby se dozvěděli jaké jsou novinky a plány na další rok. Hlavně ale proto, aby se pobavili a užili si konferenci NEkonferenci.

O tom, čemu se věnovali řečníci ve svých prezentacích si můžete přečíst na blogu Mergada. Na blogu Besteta se podívejte na všechny prezentace a na twitteru se tweetovalo pod #nekonference.
My jsme vám sepsali hlavně novinky a zajímavosti, na které se můžete těšit. 

  • Radek Hudák ze Shoptetu návštěvníkům ukázal triky, kde hledat trendy, co právě letí a co se nejvíc prodává. Jděte na Amazon, Heureku nebo na už skoro zapomenutý Reporter od Seznamu.
  • Podle Vládi z Besteta má smysl inzerovat na Heurece, Zboží, Favi, Biano a Glami. Ostatní srovnávače mají téměř nulový podíl na tržbách.
  • Na Heurece a Zboží.cz nepočítejte se smázntím škraloupu. Nikdy vám nesmažou staré recenze ani e-shopy.
  • Zboží.cz bude v roce 2018 víc a víc user friendly, zaměří se na detail obchodu a produktu. Velkou novinkou bude ověřená a certifikovaná agentura a certifikace a workshopy pro samotná e-shopová řešení.
  • Zboží.cz naváže spolupráci s biddovacími nástroji.
  • Negativní recenze není jen čisté zlo. Je třeba s ní správně pracovat a velmi lehce ji překlopíte na pozitivní zkušenost.
  • Heureka přijde s novým vyhledáváním, doporučováním a zlepší párování produktů.
  • Heureka dál upravuje detail obchodu. Bere si k srdci připomínky e-shopařů. A nový uživatelský účet vám může napovědět, jakým směrem se bude celkově dál vyvíjet.
  • Na Heureku chodí 42 % zákazníků z mobilu.
  • David Cikánek z Expanda návštěvníky překvapil přednáškou o tom, že Amazon určitě není pro každého a je třeba si velmi dobře rozmyslet, jestli do něj  investujete energii. Mohlo by se vám taky stát, že budete prodávat Iphony zdarma.
  • Chcete prodávat v USA zboží nad 800 $ přes Amazon? Dejte pozor, takové zboží musí “jít” přes prostředníka.
  • Amazon vyžaduje zákaznickou podporu 24/7.
  • Nejhorší doba, kdy vstoupit s e-shopem na Amazon je v zimě. Na schválení můžete čekat třeba do léta. Párování v některých kategoriích může být pozastavené.
  • Amazon si od e-shopu bere provizi 7-20 %.
  • Jen jeden z 20 prodejců vydrží na Amazonu déle než 6 měsíců.
  • Mergado bude umět pokročilou editacidivnofeedů”.
  • Bidding Fox se intenzivně připravuje na zboží.cz.
  • Při biddingu vždy svůj feed segmentujte, poznejte aktuální stav, kontrolujte a optimalizujte a automatizujte napříč všemi kanály.
  • Reporty v Bidding Foxu se budou dál rozšiřovat.
  • Data Owl je mrtvý. Jeho trůn a korunu už přebral Bidding Fox Elements.

Děkujeme náčelnicím z Besteta za výbornou organizaci a už teď se těšíme na příští rok.

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.