Jste zde

Přijďte se s námi vzdělávat

V lišácké dílně se vyvíjí další a další vychytávky, aplikace, nebo se zdokonaluje to, co je vám už známo. Aby se vám s naší appkou co nejlépe pracovalo, máme pro vás připravené workshopy či školení. Přijďte se dozvědět víc o efektivním využívání Bidding Foxu.

Lišáci na konferencích

Nejbližší konference, kam vyrážíme, je ShopCamp. V pátek 13. září se za námi můžete v Praze stavit na stánek a na Jirkův workshop, kde vám poradí, jak z Bidding Foxu dostat co nejvíce a zároveň si tím ušetřit čas. Místa stále jsou, tak přijďte nasát maximum informací.

V následujícím týdnu vypukne třetí ročník e-commerce konference MergadoFest 2019. Kromě spousty zajímavých spíkrů se můžete těšit i na workshop s tématem Image Marketing v Jirkové režii, nebo na Dominiku s Martinem, kteří vám přiblíží plné využití nové záložky Konkurence.

Školení k aplikacím

Jestli vás zajímá konkrétní problematika některé z našich appek, přihlašte se na naše školení. Máme vypsaných více termínů, jak pro Bidding Fox, tak pro Bidding Fox Elements. Termín v Praze je 1. 10., v Brně 8. 10. a obsah bude zaměřen na seznámení s Bidding Foxem. Pokud byste se rádi dozvěděli víc o Bidding Fox Elements, dojeďte za námi do Brna 17. 9. či 15. 10. Na každém ze školeních bude prostor i pro dotazy, jenž vám Jirka rád zodpoví.

 

Do konce roku pro vás plánujeme pokračování Mergado + Bidding Meetupu. Budeme rádi, když za námi zavítáte, tak sledujte náš blog, aby vám neunikl přesný datum nebo jiná z připravovaných akcí.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.