Jste zde

Zveme vás na Mergado + Bidding MeetUp

Naše i vaše práce se nejčastěji odehrává za monitorem počítačů. Pro nás je důležité znát osobně ty, které slyšíme v telefonu nebo si píšeme e-maily. V Brně nás můžete vidět na školeních a workshopech. A my jsme se rozhodli přijet do Prahy. Společně s Mergadem jsme připravili Mergado + Bidding Meetup.

Během večera si poslechnete tři super přednášky a potkáte se se spoustou zajímavých lidí. Podívejte se, kdo si připravil přednášku a jak se přihlásíte

Kdy a kde

25. dubna 2019 od 18:00, v Cross Clubu v Praze.  

Cena

Meetup je pro všechny účastníky zadarmo. Když si budete na baru chtít dát pití, dá se platit jen v hotovosti, tak na to myslete dopředu. 

Kdo bude mluvit

Pozvání přednášet přijali Michala Trousil, Jirka Guňka a Pavel Rusínský, aby si připravili krátké přednášky. 

Michal Trousil

Od roku 2006 se věnuji online martketingu. Mým cílem vždy bylo, aby klient získal z naší spolupráce výrazně větší užitnou hodnotu, než kolik zaplatí. Díky tomu jsem se přes velký portál, velkou agenturu dostal k poskytování služeb klientům přímo.
Přednáška: RTB nástroje - využití a optimalizace

Jirka Guňka (Bidding Fox)  

Mám sedm let praxi v marketingu na zbožácích. Působil jsem jako marketingový konzultant v agentuře Besteto. Teď jsem product ownerem v Bidding Foxu. Podílím se na vývoji aplikace a jsem mezičlánkem mezi uživateli a vývojáři. Mým úkolem je to, aby byl Bidding Fox vždy dobrým pomocníkem ve vaší práci. 
Přednáška: Biddingem to jen začíná

Pavel Rusínský (Mergado)  

Pracoval jsem jako copywriter, PR manažer, projektový manažer. V Mergadu mě ale záliba v programování postupně přivedla na pozici vedoucího vývoje. Zodpovídám za funkčnost a vývoj aplikace. Snažím se, aby Mergado bylo stále lepší a aby se vám s ním dobře pracovalo.
Přednáška: Nová stránka Produkty v Mergadu a co chystáme dál 

Vyplňte krátký přihlašovací formulář a dorazte za námi!

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.