Jste zde

Jaké možnosti nabízí Exporty v Bidding Foxu

V tomto článku vám představíme jednotlivé možnosti exportu. Záleží jen na vás, jaká data jsou ve vašem případě důležitá a co chcete pravidelně sledovat. Vše si nastavíte podle svých představ. Řekneme si, co máte na výběr a k čemu informace slouží.

Jak exporty fungují

Pokud chcete mít přehled o vybraných produktech nebo máte v plánu s nimi dále pracovat, využijte možnost exportu. Nejdříve si vyberete ze tří formátů: CSV, XLSX nebo HTML. Následně zvolíte, zda chcete, abyste pravidelně obdrželi e-mail se souborem nebo si ho raději zobrazíte na trvalém odkazu. Ten si můžete uložit do záložek prohlížeče. O nastavení exportů, jsme se rozepsali v tomto článku

Parametry exportu v Bidding Foxu.

Informace z feedu a produktové karty

Pokud budete chtít produkty identifikovat, vyberete si například:

  • název, 
  • obrázek, 
  • mergado ID, 
  • ITEM_ID,
  • nebo PN a EAN. 

Pro rychlejší hledání sortimentu, si můžete uložit URL adresu na srovnávačích zboží a e-shopu. Poté si zvolíte údaje o výrobci, ceně, dostupnosti nebo jeho příslušenství a dárku. Určitě vás bude zajímat, jak si váš sortiment stojí na produktové kartě, tedy:

  • do jaké kategorie spadá, 
  • jaká je jeho pozice v biddingu nebo dle ceny,
  • kolik e-shopů nabízí stejný produkt,
  • a jaká je maximální a minimální cena na kartě. 
Pro hledání zboží, které je vašimi zákazníky oblíbené, se hodí sledovat hodnocení, počet recenzí nebo popularitu, kterou vypočítává Heureka v Sortiment reportu.
Výběr hodnocení produktů v Exportu.

 Data z Heureky a Google Analytics

Vedle nastaveného CPC, PNO a jejich maximální hodnot budete chtít zobrazit statistiky výkonu. Pro hodnocení úspěšnosti vaší inzerce jsou neopomenutelná data z Heureky a Google Analytics. Je na vás, zda chcete sledovat hodnoty za posledních 30 dní či za předchozí den. Na výběr máte prokliky, objednávky, obrat i náklady z obou zdrojů. Google analytics nabízí navíc sledování konverzního poměru.

Data z Heureky.

Ručně biddované nebo skryté produkty

Jsou případy, kdy se vám bude hodit ruční biddování produktů. Pokud budete chtít, export vám ukáže platnost těchto nastavení, jakou jste nastavili CPC i max CPC a zda jste produkt skryli. V případě ručního skrytí se vám zobrazí v tabulce 1.

Informace o konkurentech a jejich produktech

Pokud nad seznamem produktů kliknete na možnost Konkurence, zobrazí se vám možnost vygenerovat speciální Export, který bude obsahovat jen informace o nabídce vašich sledovaných konkurentů

Export konkurence v Bidding Foxu.

Podívejte se do aplikace a prozkoumejte jednotlivé možnosti. Nyní víte, k čemu slouží a můžete je využít naplno. Pokud vás k exportům napadne jakákoliv otázka nebo vylepšení, napište nám

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Audit
Je to skoro půl roku, co jsme vám představili novinku Bidding Audit. Díky tomuto nástroji zanalyzujete svou inzerci na zbožových srovnávačích a zjistíte, kde jsou její slabá místa. Odhalí například...
Zářijové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu i ve světě zbožáků
Uplynulý měsíc byl opravdu nabitý. V Pricing Foxu jsme pro vás společně s Ondrou Hamouzem připravili první případovou studii, z které máme velkou radost. Ukazuje využití Lišky pro monitoring...
Jak nastavit zdroje dat v Bidding Foxu
Důležitým krokem pro zobrazování statistik v naší aplikaci je výběr zdroje dat. Můžete si vybrat Heureku, Google Analytics nebo Zboží.cz. Záleží na vás, jaký chcete zvolit, každý má své specifické...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.