Jste zde

Proč nesedí počty produktů v přehledu jednotlivých strategií

V druhém díle nejčastějších otázek z podpory se společně podíváme na váš další častý problém, kterým jsou nesedící počty produktů napříč biddingovými strategiemi. Čím je tento jev způsobený? Klikněte na video a zjistěte více.

Jestli by vás zajímala konkrétní otázka či problém, který bychom mohli podobně zpracovat a vysvětlit, dejte nám o něm vědět v komentářích pod videem a nebo na podpora@biddingfox.com.

 

 

0:00 Úvod

0:24 Logika uspořádání strategií

0:44 Řazení strategií

1:15 Produkt nesplňující podmínky strategie

2:17 Testovací strategie

2:31 Nesedící počty produktů ve strategiích

2:55 Nespárované produkty

3:17 Nenabiddované produkty

3:37 Vylučující se podmínky výběru produktů

4:11 Chybějící element ITEM_ID

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.