Jste zde

Problém s napojením a nepřepisováním dat z Google Analytics

Zápasíte po zapnutí Bidding Foxu s napojením na Google Analytics? Nebo je napojení v pořádku, ale v aplikaci chybějí produktová data? V novém videu ze série Nejčastějších otázek z podpory se dozvíte, jaké jsou nejčastější příčiny tohoto problému.

 

Odkazy z videa

Obsah

  • 0:00 Úvod
  • 0:18 Propojení přes Mergado Keychain
  • 0:53 Nastavení zdrojů dat
  • 1:04 Párování podle vstupní stránky
  • 1:23 Rozdílné URL adresy
  • 1:58 Produkty s variantami
  • 2:35 Párování podle ITEM_ID
  • 3:00 Nesprávný zdroj a medium
  • 3:31 Přepis zdroje a media filtry v Analytics
  • 3:52 Ověření správnosti UTM parametrů

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.