Jste zde

Problém s napojením a nepřepisováním dat z Google Analytics

Zápasíte po zapnutí Bidding Foxu s napojením na Google Analytics? Nebo je napojení v pořádku, ale v aplikaci chybějí produktová data? V novém videu ze série Nejčastějších otázek z podpory se dozvíte, jaké jsou nejčastější příčiny tohoto problému.

 

Odkazy z videa

Obsah

  • 0:00 Úvod
  • 0:18 Propojení přes Mergado Keychain
  • 0:53 Nastavení zdrojů dat
  • 1:04 Párování podle vstupní stránky
  • 1:23 Rozdílné URL adresy
  • 1:58 Produkty s variantami
  • 2:35 Párování podle ITEM_ID
  • 3:00 Nesprávný zdroj a medium
  • 3:31 Přepis zdroje a media filtry v Analytics
  • 3:52 Ověření správnosti UTM parametrů

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.