Jste zde

Problém s napojením a nepřepisováním dat z Google Analytics

Zápasíte po zapnutí Bidding Foxu s napojením na Google Analytics? Nebo je napojení v pořádku, ale v aplikaci chybějí produktová data? V novém videu ze série Nejčastějších otázek z podpory se dozvíte, jaké jsou nejčastější příčiny tohoto problému.

 

Odkazy z videa

Obsah

  • 0:00 Úvod
  • 0:18 Propojení přes Mergado Keychain
  • 0:53 Nastavení zdrojů dat
  • 1:04 Párování podle vstupní stránky
  • 1:23 Rozdílné URL adresy
  • 1:58 Produkty s variantami
  • 2:35 Párování podle ITEM_ID
  • 3:00 Nesprávný zdroj a medium
  • 3:31 Přepis zdroje a media filtry v Analytics
  • 3:52 Ověření správnosti UTM parametrů

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.