Jste zde

PROBIDDING 2019 - záznam přednášky Jirky Drážného

Na konferenci PROBIDDING 2019 zazněly opravdu zajímavé přednášky a my bychom byli neradi, aby o ně přišli ti, kteří se nemohli zúčastnit. Proto jsme pořídili záznamy a rádi bychom se s vámi o ně podělili. 

Na přednášky Vládi Trevisana z Besteta a Petry Mikuláškové jste se mohli podívat v minulých týdnech. Teď se s vámi chceme podělit o přednášku o optimalizaci, analýze dat a výběru strategií na Glami. Při pořizování záznamu došlo k malým problémům se zvukem. Omluvte tedy prosím trošku horší kvalitu. 

Pustit si můžete samostatnou zvukovou stopu přednášky.

Jirkovi moc děkujeme a těšíme se zase na příště. 
 

Komentáře

Ahoj,
Jirka ve videu zmiňuje okolo času 25:15 CTR na Glami. Odkud se dá tento údaj vzít? Díky.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.