Jste zde

Ruční bidding a nové cílení

Nejnovější verze Bidding Foxu je venku! Lišák vám nabízí možnost ručního biddování a cílení strategií na konkrétní pozice. I další vychytávky. Jak na ně?

Ruční bidding

Ruční biddování v biddingovém automatu? Nebojte, nejsme padlí na hlavu. Ale víme, že se může hodit rychle nabiddovat produkty. Abyste to nemuseli nastavovat přes Heureku, nebo vytvářet nové výběry produktů a nastavovat u nich novou strategii, přidali jsme tuto možnost do Bidding Foxu. Ruční bidding můžete nastavit u samostatných produktů nebo na určité filtry. Kromě biddingu můžete nastavit i nové maximální CPC, pokud je pro daný výběr to stávající nedostatečné. 

Nefunguje to stejně jako v Mergadu. Produkty do filtrů nepřibývají automaticky, když rozšíříte feed o nové. Vaše nastavení bude platit pouze na ty, které jste právě vyfiltrovali. 

Nastavení ručního biddingu

Nové cílení strategií

1., 2., 3., 4. pozice. O ty je v biddingu největší tahanice. Vy si teď můžete vybrat, o kterou budou vaše produkty bojovat. A nemusíte vybírat jen jednu, můžete je kombinovat. Strategie s cílením na TOP pozice a umírněnější Drž se dole už jsou minulostí.

Z reportů víte, že máte nejvíc konverzí z 1. a 4. pozice, u dané strategie. Cílit byste tedy měli právě na ty.

Cílení strategie

Snižování CPC

Při nastavování strategií máte možnost zvolit, jestli chcete snižovat CPC nebo ne. Když tuto možnost zvolíte, Bidding Fox bude produktům, které dosáhnou nastaveného cíle, postupně snižovat CPC. Dokud produkt pozici neopustí. Cena za proklik se u produktu bude postupně snižovat a zvýší se, když produkt nesplní cíl, tedy nebude na dané pozici.

Snižování CPC

Nový widget

Na widgetu Bidding Foxu jste doteď viděli aktivní a pozastavené strategie. To jsme změnili a zahrnuli informace o inzerci. Na widgetu najdete průměrné CPC všech produktů ze všech strategií a průměrnou pozici všech produktů. Vidíte počet vstupních produktů, kolik z nich je spárovaných a kolik ze spárovaných má vyhovující nastavení. Mimo to vidíte i informace o diagnostice vašich produktů. Jednoduše se dozvíte, u kolika produktů Bidding Fox hlásí problémy, varování a pro které má doporučení ke změně nastavení. 

Widget aplikace

Zkuste upravit nastavení cílení u vašich strategií nebo ručně nabiddovat některé výběry produktů. Podělte se s námi o vaše zkušenosti na fóru. Máte zajímavé výsledky, díky používání Bidding Foxu? Napište nám a pojďme společně napsat zajímavou případovku. 

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.