Jste zde

Ruční bidding a nové cílení

Nejnovější verze Bidding Foxu je venku! Lišák vám nabízí možnost ručního biddování a cílení strategií na konkrétní pozice. I další vychytávky. Jak na ně?

Ruční bidding

Ruční biddování v biddingovém automatu? Nebojte, nejsme padlí na hlavu. Ale víme, že se může hodit rychle nabiddovat produkty. Abyste to nemuseli nastavovat přes Heureku, nebo vytvářet nové výběry produktů a nastavovat u nich novou strategii, přidali jsme tuto možnost do Bidding Foxu. Ruční bidding můžete nastavit u samostatných produktů nebo na určité filtry. Kromě biddingu můžete nastavit i nové maximální CPC, pokud je pro daný výběr to stávající nedostatečné. 

Nefunguje to stejně jako v Mergadu. Produkty do filtrů nepřibývají automaticky, když rozšíříte feed o nové. Vaše nastavení bude platit pouze na ty, které jste právě vyfiltrovali. 

Nastavení ručního biddingu

Nové cílení strategií

1., 2., 3., 4. pozice. O ty je v biddingu největší tahanice. Vy si teď můžete vybrat, o kterou budou vaše produkty bojovat. A nemusíte vybírat jen jednu, můžete je kombinovat. Strategie s cílením na TOP pozice a umírněnější Drž se dole už jsou minulostí.

Z reportů víte, že máte nejvíc konverzí z 1. a 4. pozice, u dané strategie. Cílit byste tedy měli právě na ty.

Cílení strategie

Snižování CPC

Při nastavování strategií máte možnost zvolit, jestli chcete snižovat CPC nebo ne. Když tuto možnost zvolíte, Bidding Fox bude produktům, které dosáhnou nastaveného cíle, postupně snižovat CPC. Dokud produkt pozici neopustí. Cena za proklik se u produktu bude postupně snižovat a zvýší se, když produkt nesplní cíl, tedy nebude na dané pozici.

Snižování CPC

Nový widget

Na widgetu Bidding Foxu jste doteď viděli aktivní a pozastavené strategie. To jsme změnili a zahrnuli informace o inzerci. Na widgetu najdete průměrné CPC všech produktů ze všech strategií a průměrnou pozici všech produktů. Vidíte počet vstupních produktů, kolik z nich je spárovaných a kolik ze spárovaných má vyhovující nastavení. Mimo to vidíte i informace o diagnostice vašich produktů. Jednoduše se dozvíte, u kolika produktů Bidding Fox hlásí problémy, varování a pro které má doporučení ke změně nastavení. 

Widget aplikace

Zkuste upravit nastavení cílení u vašich strategií nebo ručně nabiddovat některé výběry produktů. Podělte se s námi o vaše zkušenosti na fóru. Máte zajímavé výsledky, díky používání Bidding Foxu? Napište nám a pojďme společně napsat zajímavou případovku. 

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.