Jste zde

Březnové novinky II. Vylepšené filtrování

Dali jsme vám chvíli na rozkoukání v nových aktualizacích a máme tady další. Tentokrát jsme se zaměřili na možnosti filtrování na podstránce Produkty. To vám odteď umožní rychleji poznat spuštěné a pozastavené strategie. Přidali jsme několik filtrů, které vám zobrazí produkty bez vyplněné dostupnosti, či např. zobrazí produkty přidané do feedu za posledních sedm dní. Produkty také můžete nově seřadit podle data vytvoření. Navíc si kombinace filtrů, které používáte nejčastěji, můžete uložit.

Pozastavené strategie

Při filtrování strategií nyní na první pohled vidíte, které jsou spuštěné a které pozastavené. Získáte tak lepší přehled o tom, kterými se BF řídí a které ovlivňují bidding.

Zobrazení pozastavených strategií

Nedostupné a nové produkty

Na podstránce Produkty najdete dva nové filtry. V pokročilém vyhledávání zvolíte Heureka/Feed a můžete vyhledat produkty, kde nemáte vyplněnou dostupnost. Dál můžete vyhledat nové produkty. Pod tímto označením najdete ty, které během posledních 7 dní přibyly ve feedu. U nových produktů můžete jednoduše překontrolovat spárovanost a jak si v inzerci vedou. 

Filtry pro produkty bez dostupnosti a nové produkty

Řazení podle vytvoření produktu

Seznam produktů můžete, mimo filtrů poslední aplikace a poslední změna feedu, nově řadit podle data vytvoření, jak jste zvyklí, sestupně nebo vzestupně.

Řazení podle data vytvoření produktu

Ukládání filtrů

Používáte některé filtry častěji než ty ostatní nebo je kombinujete? Od teď si je můžete uložit a budete je mít vždy po ruce, bez hledání a dalšího klikání.

Uložené filtry

 

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.