Jste zde

Březnové novinky II. Vylepšené filtrování

Dali jsme vám chvíli na rozkoukání v nových aktualizacích a máme tady další. Tentokrát jsme se zaměřili na možnosti filtrování na podstránce Produkty. To vám odteď umožní rychleji poznat spuštěné a pozastavené strategie. Přidali jsme několik filtrů, které vám zobrazí produkty bez vyplněné dostupnosti, či např. zobrazí produkty přidané do feedu za posledních sedm dní. Produkty také můžete nově seřadit podle data vytvoření. Navíc si kombinace filtrů, které používáte nejčastěji, můžete uložit.

Pozastavené strategie

Při filtrování strategií nyní na první pohled vidíte, které jsou spuštěné a které pozastavené. Získáte tak lepší přehled o tom, kterými se BF řídí a které ovlivňují bidding.

Zobrazení pozastavených strategií

Nedostupné a nové produkty

Na podstránce Produkty najdete dva nové filtry. V pokročilém vyhledávání zvolíte Heureka/Feed a můžete vyhledat produkty, kde nemáte vyplněnou dostupnost. Dál můžete vyhledat nové produkty. Pod tímto označením najdete ty, které během posledních 7 dní přibyly ve feedu. U nových produktů můžete jednoduše překontrolovat spárovanost a jak si v inzerci vedou. 

Filtry pro produkty bez dostupnosti a nové produkty

Řazení podle vytvoření produktu

Seznam produktů můžete, mimo filtrů poslední aplikace a poslední změna feedu, nově řadit podle data vytvoření, jak jste zvyklí, sestupně nebo vzestupně.

Řazení podle data vytvoření produktu

Ukládání filtrů

Používáte některé filtry častěji než ty ostatní nebo je kombinujete? Od teď si je můžete uložit a budete je mít vždy po ruce, bez hledání a dalšího klikání.

Uložené filtry

 

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.