Jste zde

Březnové novinky v Bidding Foxu, aneb lišák se znovu vybarvil

Naši vývojáři opět připravili vylepšení a novinky, které vám ulehčí práci s aplikací. Největší změny se týkají nastavování aplikace, výběru mezi daty z Google Analytics a Heureky. Přidali jsme možnost vyhledávání podle kategorií na Heurece a další vychytávky, které vám práci s aplikací usnadní.

Základní seznámení s aplikací

Při prvním spuštění Bidding Foxu se nově zobrazuje tutoriál, který vám přiblíží práci s aplikací. Provede vás nastavením Mergado Keychain, upřesní, jaké kroky musíte udělat, aby mohl být automatický bidding spuštěn, jak správně stanovit základní strategie a diagnostiku feedu.


 

Nový tutoriál aplikace

 

Data z Google Analytics vs. data z Heureka.cz

Nově si v nastavení můžete zvolit výchozí zdroj dat, kde můžete vybírat mezi Google Analytics a Heurekou:
    • Zdroj dat obratu pro výpočet PNO
    • Zdroj dat nákladů pro výpočet PNO
    • Zdroj dat prokliků/objednávek
Je tedy jen na vás, které metriky zvolíte a budete z nich vycházet.
 

Výběr mezi daty z Google Analytics a Heureky


Vyhledávání podle kategorie

Možnost vyhledávání podle Heureka kategorií, ve kterých máte zařazené produkty, již znáte. Nově můžete vyhledávat přímo podle URL adresy kategorie. Na podstránce Produkty zvolíte v pokročilém vyhledávání Heureka, do vyhledávacího pole zadáte URL adresu kategorie, která vás zajímá. BF vyfiltruje produkty, které v ní máte zařazené. URL zadáváte ve tvaru, ve kterém ji vidíte v prohlížeči, např. https://knihy.heureka.cz/
 

 

Vyhledávání podle Heureka kategorie


 

Zapnutý PPC režim 

V sekci diagnostika můžete filtrovat produkty, které nemají zapnutý PPC režim. Tuto funkci už znáte. Přidali jsme pro vás další novinku, možnost filtrovat i ty produkty, které PPC režim zapnutý mají. V záložce produkty zvolíte Bidding a zapnete filtr.

Zapnutí filtru PPC režimu


 

Novinek a vylepšení tento update přinesl spousty, v neposlední řadě došlo i k opravě nepřesného párování produktů a dočasnému pozastavení exportu do CSV. 
Věříme, že se změnami budete spokojeni, my pilně pracujeme na dalších. 
 

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.