Jste zde

Březnové novinky v Bidding Foxu, aneb lišák se znovu vybarvil

Naši vývojáři opět připravili vylepšení a novinky, které vám ulehčí práci s aplikací. Největší změny se týkají nastavování aplikace, výběru mezi daty z Google Analytics a Heureky. Přidali jsme možnost vyhledávání podle kategorií na Heurece a další vychytávky, které vám práci s aplikací usnadní.

Základní seznámení s aplikací

Při prvním spuštění Bidding Foxu se nově zobrazuje tutoriál, který vám přiblíží práci s aplikací. Provede vás nastavením Mergado Keychain, upřesní, jaké kroky musíte udělat, aby mohl být automatický bidding spuštěn, jak správně stanovit základní strategie a diagnostiku feedu.


 

Nový tutoriál aplikace

 

Data z Google Analytics vs. data z Heureka.cz

Nově si v nastavení můžete zvolit výchozí zdroj dat, kde můžete vybírat mezi Google Analytics a Heurekou:
    • Zdroj dat obratu pro výpočet PNO
    • Zdroj dat nákladů pro výpočet PNO
    • Zdroj dat prokliků/objednávek
Je tedy jen na vás, které metriky zvolíte a budete z nich vycházet.
 

Výběr mezi daty z Google Analytics a Heureky


Vyhledávání podle kategorie

Možnost vyhledávání podle Heureka kategorií, ve kterých máte zařazené produkty, již znáte. Nově můžete vyhledávat přímo podle URL adresy kategorie. Na podstránce Produkty zvolíte v pokročilém vyhledávání Heureka, do vyhledávacího pole zadáte URL adresu kategorie, která vás zajímá. BF vyfiltruje produkty, které v ní máte zařazené. URL zadáváte ve tvaru, ve kterém ji vidíte v prohlížeči, např. https://knihy.heureka.cz/
 

 

Vyhledávání podle Heureka kategorie


 

Zapnutý PPC režim 

V sekci diagnostika můžete filtrovat produkty, které nemají zapnutý PPC režim. Tuto funkci už znáte. Přidali jsme pro vás další novinku, možnost filtrovat i ty produkty, které PPC režim zapnutý mají. V záložce produkty zvolíte Bidding a zapnete filtr.

Zapnutí filtru PPC režimu


 

Novinek a vylepšení tento update přinesl spousty, v neposlední řadě došlo i k opravě nepřesného párování produktů a dočasnému pozastavení exportu do CSV. 
Věříme, že se změnami budete spokojeni, my pilně pracujeme na dalších. 
 

Ze života biddingového automatu

Souhrn roku 2022 v Bidding Fox technologies
Rok 2022 v kostce. Nová aplikace, rostoucí úspěchy klientů, účast na e-commerce akcích – připomeňte si s námi významné momenty.
Jak Bidding Fox pomohl zvýšit průměrný meziroční růst tržeb o 45 %
Šetří čas, náklady a pomáhá ke zvyšování zisku. Jakých výsledků dosahují klienti s aplikací Bidding Fox, se dozvíte v případové studii s oXyShop.
Bidding Fox Elements od A do Z
Zacilte inzerci na míru svým zákazníkům. Data z Bidding Fox Elements obohatí XML feed o cenné údaje a zvýší výkonnost produktů i e-shopu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.