Jste zde

Březnové novinky v Bidding Foxu, aneb lišák se znovu vybarvil

Naši vývojáři opět připravili vylepšení a novinky, které vám ulehčí práci s aplikací. Největší změny se týkají nastavování aplikace, výběru mezi daty z Google Analytics a Heureky. Přidali jsme možnost vyhledávání podle kategorií na Heurece a další vychytávky, které vám práci s aplikací usnadní.

Základní seznámení s aplikací

Při prvním spuštění Bidding Foxu se nově zobrazuje tutoriál, který vám přiblíží práci s aplikací. Provede vás nastavením Mergado Keychain, upřesní, jaké kroky musíte udělat, aby mohl být automatický bidding spuštěn, jak správně stanovit základní strategie a diagnostiku feedu.


 

Nový tutoriál aplikace

 

Data z Google Analytics vs. data z Heureka.cz

Nově si v nastavení můžete zvolit výchozí zdroj dat, kde můžete vybírat mezi Google Analytics a Heurekou:
    • Zdroj dat obratu pro výpočet PNO
    • Zdroj dat nákladů pro výpočet PNO
    • Zdroj dat prokliků/objednávek
Je tedy jen na vás, které metriky zvolíte a budete z nich vycházet.
 

Výběr mezi daty z Google Analytics a Heureky


Vyhledávání podle kategorie

Možnost vyhledávání podle Heureka kategorií, ve kterých máte zařazené produkty, již znáte. Nově můžete vyhledávat přímo podle URL adresy kategorie. Na podstránce Produkty zvolíte v pokročilém vyhledávání Heureka, do vyhledávacího pole zadáte URL adresu kategorie, která vás zajímá. BF vyfiltruje produkty, které v ní máte zařazené. URL zadáváte ve tvaru, ve kterém ji vidíte v prohlížeči, např. https://knihy.heureka.cz/
 

 

Vyhledávání podle Heureka kategorie


 

Zapnutý PPC režim 

V sekci diagnostika můžete filtrovat produkty, které nemají zapnutý PPC režim. Tuto funkci už znáte. Přidali jsme pro vás další novinku, možnost filtrovat i ty produkty, které PPC režim zapnutý mají. V záložce produkty zvolíte Bidding a zapnete filtr.

Zapnutí filtru PPC režimu


 

Novinek a vylepšení tento update přinesl spousty, v neposlední řadě došlo i k opravě nepřesného párování produktů a dočasnému pozastavení exportu do CSV. 
Věříme, že se změnami budete spokojeni, my pilně pracujeme na dalších. 
 

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.