Jste zde

Listopadové novinky v Bidding Foxu, Pricing Foxu a ve světě zbožáků

Vánoce jsou za dveřmi a jistě máte plné ruce práce. Abychom vám trochu odlehčili, sepsali jsme několik tipů, které vám pomohou s optimálním nastavením nabídky. Potřebujete jednoduše načasovat kampaně nebo automaticky skrývat produkty? Potom se vám bude hodit aplikace Bidding Fox Elements. Díky novému releasu Pricing Foxu využijete manuální přecenění. Mnohem víc novinek a inspirace najdete v článku. 

Využijte Bidding Fox a Bidding Fox Elements pro efektivnější inzerci

Chcete vyšperkovat vaši vánoční inzerci? Využijte Bidding Fox Elements. Sepsali jsme vám několik tipů, jak můžete aplikaci využít. Hravě kampaně načasujete, odhalíte dárky konkurence nebo zjistíte, jaké produkty jsou nejžádanější

Úspěch každého byznysu stojí a padá na tom, jak dobře znáte trh, na kterém působíte. Proto je důležité pravidelně sledovat své protihráče na trhu, jejich nabídku a situaci se přizpůsobovat. S analýzou konkurentů vám pomůže hned několik funkcí v Bidding Foxu. 

Stránka Konkurence v Bidding Foxu.

Pokud chcete soutěžit se svými konkurenty o první příčky na zbožácích, v některých případech využijete i ruční bidding. Kdy se vám bude hodit a jak CPC nastavíte, jsme sepsali do článku.

Ruční úpravy v Bidding Foxu.

Poznejte Pricing Fox a jeho nové funkce

Chcete vyzkoušet automatickou cenotvorbu a hledáte vhodný nástroj? Seznamte se s Pricing Foxem v třetím díle našeho podcastu. Vlado Trevisan z Rigoro společně s Domčou shrnuli, jaké možnosti aplikace nabízí a podělili se o cenné rady do začátku.

Lišku neustále vylepšujeme. Její poslední release přinesl manuální pricing a konfigurovatelné exporty týkající se konkurence. Můžete si tak zvolit, jaké informace jsou pro vás důležité a jaká data chcete exportovat. Přečtete si o nových funkcích víc informací.

Možnosti exportu konkurence.

Nejen začátečníkům, ale i zkušeným uživatelům se bude hodit checklist Co průběžně hlídat v aplikaci. Dozvíte se, jak postupovat po zapnutí Lišky i co kontrolovat pravidelně.  

Právě s kontrolou vám pomůže také Diagnostika v Pricing Foxu. V druhém díle seriálu o Diagnostice jsme se věnovali kartě Varování, která vás například upozorní na příliš zlevněné nebo zdražené produkty

Přečtete si nejen vánoční tipy pro inzerenty

Zákazníky vždy jako první zaujme obrázek produktu. Kdy jindy než teď, byste se měli obrázkům věnovat. Feed Image Editor nabízí vánoční šablony, díky kterým získáte oslňující produktové obrázky na pár kliknutí. Jak na to, si přečtěte v článku

Nejen před Vánocemi se hodí vědět, jak vytěžit ze srovnávačů zboží maximum. Besteto sepsalo svých 5 tipů.

Mějte všechny novinky na vyhledávačích zboží pod kontrolou

Každý inzerent musí mít připravený feed podle požadavků srovnávače zboží. Někdy je to větší oříšek, než se zdá. Může se stát, že máte soubor v neobvyklém datovém formátu nebo ho potřebujete editovat. Pro ty, co chtějí ušetřit svůj čas, nabízí řešení Blending Bull, šikovný pomocník pro spojování i editaci feedu

Chcete mít přehled, jaké nové kategorie najdete na zbožácích? Přečtěte si přehled pro:

Pokud inzerujete na Zboží.cz a Skliku, jistě vás budou zajímat změny v retargetingu a měření konverzí v souvislosti s novelizací zákona o elektronických komunikacích. Nové podmínky mají platit od ledna 2022.

 

Vánoce se blíží mílovými kroky. Využijte tipy a triky, které jsme vám shrnuli v článku a vymazlete svou inzerci do detailu. Přejeme vám spoustu prokliků, objednávek a spokojených zákazníků.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.