Dynamic search ads jsou jednou z možností využití dynamické reklamy ve vyhledávání Googlu. Podívejte se, jak je využít na podporu produktů s nízkým počtem prokliků, pomocí Bidding Fox Elements.
Dynamic search ads
Nejdřív stručně o dynamic search ads. Jedná se o dynamické textové reklamy, které se zobrazují ve vyhledávání na Googlu. Jsou výborným řešením reklamy pokud máte rozsáhlý web a sortiment produktů. Kampaně můžete nastavit na všechny nebo vybrané stránky. Cílit lze na konkrétní výrazy, textové řetězce nebo URL adresy. Zdrojem pro cílení je tabulka s odkazy, kterou segmentujete pomocí štítků.
Proč využít Bidding Fox Elements pro nastavení DSA
Aplikace pracuje se statistickými daty ze srovnávačů zboží, s Google Analytics, s datem a časem, s počasím a dalšími informacemi. Produkty díky aplikaci můžete třídit podle jejich vlastností např. podle vysokého počtu objednávek, nízkého počtu prokliků, průměrného CPC a dalších.
Bidding Fox Elements můžete při nastavování DSA využít dvěma způsoby:
- Přiřazení Custom label k produktům.
- Vytvoření nové samostatné tabulky podle vlastností produktů.
Custom label
Jak vytvořit štítky k jednotlivým produktům jsme popsali v článku Jak na lepší DSA pomocí Bidding Fox Elements. Dočtete se tu jak vybrat elementy, nastavit Custom label a jak vše nastavit v Google Ads.
Vytvoření nového zdroje pro DSA
Druhou možností je vytvoření nového zdroje, který bude obsahovat produkty se stejnými vlastnostmi.
Chtěli byste zvednout návštěvnost zboží, které má málo prokliků?
- V Mergadu vytvořte nový export pro Google Ads a aktivujte pro něj Bidding Fox Elements.
- Vyberte informace, které chcete dál používat. Pro produkty s nízkým počtem návštěv aktivujte element BFE_GA_CLICKS_SUM za 30 dní.
- V Mergadu nastavte výběr BFE_GA_CLICKS_SUM_30 >= 30. Ten bude obsahovat produkty, které mají podle Google Analytics 30 nebo více prokliků za posledních 30 dní.
- Ty pomocí pravidla skryjte.
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/mergado-pravidlo-skryt.png)
- Přegenerujte feed v Mergadu, stáhněte ho a nahrajte v CSV do Google Ads.
- Tak získáte tabulku, ve které jsou jen produkty, které měly za poslední měsíc méně než 30 prokliků.
![](/sites/default/files/perm/wysiwyg/vykricnik.png)
Posledním krokem je nastavení reklamy. Při využití Custom label bude produktům, které požadavkům odpovídají, nastavena odpovídající kampaň a ostatní budou podpořeny podle dřívějšího nastavení. V případě, že využijete seznam konkrétních produktů, které mají pod 30 prokliků, budou v kampani jen tyto, ostatní ne. Je tedy na vás, jestli chcete podporovat celý sortiment, nebo jen jeho část.
Používáte pro e-shop DSA a využíváte k tomu Bidding Fox Elements? Napište nám svoje zkušenosti do Fóra.
Přidat komentář