Jste zde

Jak vám Bidding Fox Elements pomůže s DSA kampaněmi

Dynamic search ads jsou jednou z možností využití dynamické reklamy ve vyhledávání Googlu. Podívejte se, jak je využít na podporu produktů s nízkým počtem prokliků, pomocí Bidding Fox Elements.

Dynamic search ads

Nejdřív stručně o dynamic search ads. Jedná se o dynamické textové reklamy, které se zobrazují ve vyhledávání na Googlu. Jsou výborným řešením reklamy pokud máte rozsáhlý web a sortiment produktů. Kampaně můžete nastavit na všechny nebo vybrané stránky. Cílit lze na konkrétní výrazy, textové řetězce nebo URL adresy. Zdrojem pro cílení je tabulka s odkazy, kterou segmentujete pomocí štítků.

Proč využít Bidding Fox Elements pro nastavení DSA

Aplikace pracuje se statistickými daty ze srovnávačů zboží, s Google Analytics, s datem a časem, s počasím a dalšími informacemi. Produkty díky aplikaci můžete třídit podle jejich vlastností např. podle vysokého počtu objednávek, nízkého počtu prokliků, průměrného CPC a dalších.

Bidding Fox Elements můžete při nastavování DSA využít dvěma způsoby:

  1. Přiřazení Custom label k produktům.
  2. Vytvoření nové samostatné tabulky podle vlastností produktů.

Custom label

Jak vytvořit štítky k jednotlivým produktům jsme popsali v článku Jak na lepší DSA pomocí Bidding Fox Elements. Dočtete se tu jak vybrat elementy, nastavit Custom label a jak vše nastavit v Google Ads. 

Vytvoření nového zdroje pro DSA

Druhou možností je vytvoření nového zdroje, který bude obsahovat produkty se stejnými vlastnostmi.

Chtěli byste zvednout návštěvnost zboží, které má málo prokliků?

  • V Mergadu vytvořte nový export pro Google Ads a aktivujte pro něj Bidding Fox Elements.
  • Vyberte informace, které chcete dál používat. Pro produkty s nízkým počtem návštěv aktivujte element BFE_GA_CLICKS_SUM za 30 dní. 
  • V Mergadu nastavte výběr BFE_GA_CLICKS_SUM_30 >= 30. Ten bude obsahovat produkty, které mají podle Google Analytics 30 nebo více prokliků za posledních 30 dní. 
Výběr produktů s méně než 30 prokliky v Mergadu.
  • Ty pomocí pravidla skryjte.
Pravidlo pro skrytí produktů.
  • Přegenerujte feed v Mergadu, stáhněte ho a nahrajte v CSV do Google Ads.
  • Tak získáte tabulku, ve které jsou jen produkty, které měly za poslední měsíc méně než 30 prokliků.

Posledním krokem je nastavení reklamy. Při využití Custom label bude produktům, které požadavkům odpovídají, nastavena odpovídající kampaň a ostatní budou podpořeny podle dřívějšího nastavení. V případě, že využijete seznam konkrétních produktů, které mají pod 30 prokliků, budou v kampani jen tyto, ostatní ne. Je tedy na vás, jestli chcete podporovat celý sortiment, nebo jen jeho část.

Používáte pro e-shop DSA a využíváte k tomu Bidding Fox Elements? Napište nám svoje zkušenosti do Fóra.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.