Jste zde

Poskládejte si boxy v diagnostice

V Bidding Foxu proběhl další release, který se věnuje především úpravě podstránky Diagnostika. Tu si můžete upravit podle toho, se kterými informacemi pracujete nejčastěji. Jednotlivé boxy mezi sebou můžete jednoduše přesouvat.

V diagnostice Bidding Foxu najdete množství informací, které vám pomáhají s optimalizací biddingu, párováním produktů a varují vás před problémy. O diagnostice jsme napsali už několik článků, přečtěte si o ní víc.

Jak na úpravu Diagnostiky

Přejděte na podstránku Diagnostika a v pravém rohu, vedle změny data, vidíte možnost Zapnout režim úprav. Po kliknutí můžete jednotlivé boxy přesouvat, mazat nebo přidávat nové. 

Přidání nové sekce

Přidejte si do diagnostiky boxy s informacemi, se kterými denně pracujete. Vybírat můžete z možností: 

  • Nespárované, 
  • které nemají zapnutý PPC režim, 
  • u kterých je malý počet e-shopů v nabídce, 
  • s vysokou cenou, 
  • s dlouhou dodací dobou,
  • do 5. místa podle ceny, 
  • mimo cílovou pozici,
  • s maximálním PNO, 
  • s maximálním CPC, 
  • u kterých narostly prokliky,
  • poklesly prokliky, 
  • podle popularity, 
  • zlomové dostupnosti,
  • nebo vlastní.
Zapnutí režimu úprav v Diagnostice
Přesouvání jednotlivých boxů v Diagnostice

Uvítali byste ještě nějaké další změny na podstránce s diagnostikou? Napište nám vaše nápady.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.