Jste zde

Nový rok, nové funkce v Bidding Fox

Nový rok naši vývojáři odstartovali naplno. Připravili pro vás několik novinek, které již nyní najdete v aplikaci. Diagnostika získala hned dvě vylepšení. Události také nezůstaly bez povšimnutí. V tomto článku vám přinášíme přehled užitečných funkcí, které přibyly. Tak pojďme na to!

Co je nového v Diagnostice

Zajímá vás, kdy nastal problém v inzerci a chtěli byste se na něj podívat zpětně? V Diagnostice se nyní můžete posouvat v čase a díky tomu se vrátit k problémům z minulosti.

V doporučeních naleznete dvě nová doporučení / upozornění, která vyskočí v momentě, kdy se vám výrazně zvýší, nebo sníží počet prokliků u konkrétních produktů. Sledovat zde můžete průměr a aktuální počet.

Podozrivé produkty, pri ktorých nastal výrazný nárast, alebo pokles preklikov.
Podezřelé produkty, u kterých nastal výrazný nárůst, nebo pokles prokliků.

Nastavili jste v aplikaci cenu za proklik, ale na Heurece / Zboží.cz se mezi biddovanými pozicemi nevidíte? Chyba může být velmi banální, element může být skrytý na výstupu. Možná to udělal někdo, kdo pracoval s XML feedem před vámi. Pokud je element skrytý, Bidding Fox vás prostřednictvím diagnostiky na tuto skutečnost upozorní.

Vylepšený CSV export

Práce s daty je u biddingu velmi důležitá a proto jsme vylepšili CSV export na stránce Produkty. V exportu nyní naleznete všechna data, která se zde dají zobrazit.

Filtrování období

Na hlavní stránce přibyla možnost filtrovat data konkrétně za 7, 14 a 30 dní. Starší možnost filtrovat podle vlastního nastavení zůstává.

Práce s událostmi

Pokud strategii vytvoříte, nebo již existující upravíte, zapnete nebo stopnete, vytvoří se událost. To pomůže lepšímu přehledu a vyhledávání vašich nastavení, pokud se k nim budete chtít v budoucnu vrátit. Pokud přidáváte událost manuálně nebo editujete stávající, máte možnost ji zobrazit v grafu. To se hodí v situaci jako je např. vyčerpaný kredit nebo nasazení nového feedu. Abyste si události přizpůsobili co nejvíce, můžete si událost označit pro graf barvou podle závažnosti či jakéhokoli jiného systému, který vám vyhovuje.

Vytváranie udalostí – voľba, či zobrazovať v grafe (farba textu a pozadie).
Vytvoření/Editace události - volba, zda událost zobrazovat také v grafech
Zobrazenie uložené v udalosti v grafe na hlavnej stránke
Zobrazení uložené události v grafu produktů na hlavní stránce.

Máte tip na funkci, která by vám usnadnila práci s appkou Bidding Fox? Napište nám ji do komentáře.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.