Jste zde

Nový rok, nové funkce v Bidding Fox

Nový rok naši vývojáři odstartovali naplno. Připravili pro vás několik novinek, které již nyní najdete v aplikaci. Diagnostika získala hned dvě vylepšení. Události také nezůstaly bez povšimnutí. V tomto článku vám přinášíme přehled užitečných funkcí, které přibyly. Tak pojďme na to!

Co je nového v Diagnostice

Zajímá vás, kdy nastal problém v inzerci a chtěli byste se na něj podívat zpětně? V Diagnostice se nyní můžete posouvat v čase a díky tomu se vrátit k problémům z minulosti.

V doporučeních naleznete dvě nová doporučení / upozornění, která vyskočí v momentě, kdy se vám výrazně zvýší, nebo sníží počet prokliků u konkrétních produktů. Sledovat zde můžete průměr a aktuální počet.

Podozrivé produkty, pri ktorých nastal výrazný nárast, alebo pokles preklikov.
Podezřelé produkty, u kterých nastal výrazný nárůst, nebo pokles prokliků.

Nastavili jste v aplikaci cenu za proklik, ale na Heurece / Zboží.cz se mezi biddovanými pozicemi nevidíte? Chyba může být velmi banální, element může být skrytý na výstupu. Možná to udělal někdo, kdo pracoval s XML feedem před vámi. Pokud je element skrytý, Bidding Fox vás prostřednictvím diagnostiky na tuto skutečnost upozorní.

Vylepšený CSV export

Práce s daty je u biddingu velmi důležitá a proto jsme vylepšili CSV export na stránce Produkty. V exportu nyní naleznete všechna data, která se zde dají zobrazit.

Filtrování období

Na hlavní stránce přibyla možnost filtrovat data konkrétně za 7, 14 a 30 dní. Starší možnost filtrovat podle vlastního nastavení zůstává.

Práce s událostmi

Pokud strategii vytvoříte, nebo již existující upravíte, zapnete nebo stopnete, vytvoří se událost. To pomůže lepšímu přehledu a vyhledávání vašich nastavení, pokud se k nim budete chtít v budoucnu vrátit. Pokud přidáváte událost manuálně nebo editujete stávající, máte možnost ji zobrazit v grafu. To se hodí v situaci jako je např. vyčerpaný kredit nebo nasazení nového feedu. Abyste si události přizpůsobili co nejvíce, můžete si událost označit pro graf barvou podle závažnosti či jakéhokoli jiného systému, který vám vyhovuje.

Vytváranie udalostí – voľba, či zobrazovať v grafe (farba textu a pozadie).
Vytvoření/Editace události - volba, zda událost zobrazovat také v grafech
Zobrazenie uložené v udalosti v grafe na hlavnej stránke
Zobrazení uložené události v grafu produktů na hlavní stránce.

Máte tip na funkci, která by vám usnadnila práci s appkou Bidding Fox? Napište nám ji do komentáře.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.