Jste zde

Výkyvy v inzerci už vám neutečou díky propojení Diagnostiky a Událostí

Zaznamenali jste propad nebo nárůst prokliků, odpárování velkého množství produktů nebo podobný problém? Všimli jste si toho pozdě nebo vůbec? Nastavte si propisování poklesu nebo nárůstu z Diagnostiky do Událostí a budete mít vždy přehled o tom, co se na zbožácích děje. Přečtěte si jak na to.

Jak nastavit propisování

  • Přejděte na podstránku Diagnostika,
  • zvolte např. kartu Problémy,
  • v pravém horním rohu rozklikněte možnost Nastavení,
  • vyberte, jestli chcete vytvořit událost, když dojde k poklesu, nárůstu nebo obojímu,
  • nastavte hranici, kdy událost vznikne,
  • pojmenujte ji, zvolte závažnost a můžete přidat popis,
  • zvolte jestli ji chcete zobrazit v grafech
  • a uložte.

Toto nastavení můžete udělat ve všech kartách (Problémy, Varování, Doporučení i Vlastní) u boxů u kterých vidíte možnost Nastavení.

Do Událostí můžete propisovat i metriky, které máte nastavené v kartě Vlastní.
Nastavení propisování událostí z Diagnostiky.
Nastavení hranice pro vznik události. 

S Diagnostikou a Událostmi máme ještě velké plány. Máte nějaké nápady, jak byste tuto novinku ještě vylepšili? Napište nám.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Kdy v biddingu šlápnout na plyn a kdy brzdit? Bidding Fox na Mergado Festu odhalil tipy, jak ušetřit tisíce a neztrácet kredit zbytečně.
Proč Heureka hlásí price_don't_match a jak se tohohle varování zbavit ? Díky drobné úpravě skriptu měření konverzí to teď půjde jako po másle. V článku vám ukážeme, jak na to.
Chystáte se použít párování dat k produktům podle CODE v Bidding Foxu? Máme pro vás jednoduchý návod, jak CODE dostat do Heureka feedu ze Shoptetu. Nepotřebujete složité úpravy pravidel, celý postup je rychlý a zvládne ho každý e-shopař.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.