Jste zde

Sledujte přímou konkurenci v Bidding Foxu

O tom, že sledování konkurenčních e-shopů je jedním z nejdůležitějších procesů, které by měl každý e-shopař a markeťák dělat, jistě psát nemusíme. Abychom vám usnadnili práci, přidali jsme do Bidding Foxu report konkurence. Zatím jsme představili jeho základní a rozšířené funkce. Teď vám ukážeme, jak nastavíte sledování  vybraných e-shopů. 

Monitoring konkurence je časově velmi náročný a občas není jasné, kdo se mezi konkurenty řadí. Abychom vám ušetřili tu to práci, naučili jsme Bidding Fox hlídat obchody, které prodávají stejný sortiment jako vy. Kromě sledování ceny produktů, doby a ceny dopravy, pozice v biddingu a pozice podle ceny, umí Lišák zobrazit i průměrné hodnoty a srovnat, ve kterých oblastech jste lepší. Záložku konkurence najdete i na podstránce Produkty, kde ji můžete kombinovat s dalšími filtry. 

Sledujte vybrané konkurenty vašeho e-shopu

Bidding Fox do konkurence zahrnuje e-shopy, které prodávají stejný sortiment produktů jako vy.

Vy si vyberte mezi vypsanými e-shopy ty, které vás zajímají nejvíce, zaškrtnutím pole sledovat nebo je vyhledat podle názvu. 

Ukázka sledování jednotlivých obchodů
Ukázka sledování jednotlivých obchodů

Ve výpisu a srovnání obchodů si můžete zobrazit jen ty, které sledujete. 

Filtr pouze sledovaných konkurentů
Filtr pouze sledovaných konkurentů

Sledované e-shopy se vám potom zobrazí v kartě Konkurence na podstránce Produkty

Díky této podstránce budete mít vždy přehled o vaší aktuální konkurenci, nových e-shopech, které prodávají stejné zboží a o tom, jestli máte správnou cenotvorbu. Všechny tyto cenné informace najdete na pár kliknutí pěkně pohromadě. 

Kontrolujete pravidelně spárovanost produktů? Podívejte se, jak na to s pomocí aplikace Bidding Fox Elements.

Komentáře

Tady o této funkci napsal Patrick. Budou další recenze od agentur? Věřím, že ano :-)

Mne by hodně zajímaly jejich zkušenosti s jak monitorovací software nasadit do procesů e-shopů.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V e-commerce bublině se člověk nikdy nenudí. A pokud vám jde ze všech změn a novinek hlava kolem, nezoufejte. Sepsali jsme pro vás zase ty nejdůležitější informace na jedno místo, abyste neztráceli...
S obavou z nemožnosti sledovat uživatele pomocí cookies roste počet služeb, které do adres přidávají trackovací parametry (typicky ID uživatele), i když tam původně nebyly. Unikátní ID přiřazená...
Potřebujete v Google Analytics zachovat informaci o tom, z jaké konkrétní kategorie Heureky přicházejí uživatelé? Při použití UTM parametrů, například utm_source=heureka.cz , se v Google Analytics...

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.