Jste zde

Jak na rychlou optimalizaci strategií

Bidding produktů se řídí podle strategií. Jako každou PPC reklamu, je důležité ji vyhodnocovat a optimalizovat. Pokud inzerce nesplňuje cíle, je nezbytné najít důvod a vyřešit ho. Nejčastějšími problémy jsou nastavení nízkého CPC, vysoká konkurence a další. Jak strategie co nejrychleji upravit?

Nejtěžší je zjistit důvod, proč aplikace nemůže dodržet nastavení. Potom stačí pár kliknutí.

Rychlá editace

Nejčastější problémy

  • Cílení na jednotlivé pozice,
  • maximální PNO,
  • maximální CPC,
  • maximální dodací dobu.

Pro každou strategii vyplňte odpovídající hodnoty a hromadně uložte. Změny se projeví po přegenerování feedu

Rychlá editace strategie
Před úpravou nezapomeňte zapnout filtr Pouze aktivní, abyste se nezdržovali pozastavenými

Narazili jste v aplikaci na nějaký problém, se kterým si nevíte rady? Napište nám do komentářů nebo do fóra a my se na něj podíváme. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.