Jste zde

Je tu ještě lepší diagnostika

S Diagnostikou si hrajeme celkem často. Snažíme se ji neustále vylepšovat a přidávat nové funkce. Na základě vašich podnětů jsme přidali tyto novinky.

Grafy s historií

Na podstránkách Problémy a Varování můžete, u jednotlivých problémů, zobrazovat historii. Za jak dlouhé období je na vás.

Historie produktu
Graf s historií

Popularita

Na podstránce Doporučení je graf a tabulka, kde je zobrazeno TOP 100 nejpopulárnějších produktů ve vašem feedu. Produkty v tabulce můžete řadit podle popularity, počtu objednávek, obratu, prokliků a nákladů. Na konci tabulky najdete tlačítka na vyhledávání produktů a export do csv. Nad grafem najdete shrnutí o tom, kolik získaly prokliků a jaké procento ze spárovaných produktů tvoří.

Tabulka nejpopulárnějších produktů
Tabulka nejpopulárnějších produktů - (1) možnost řazení podle zvolené metriky, (2) produkty lze vyhledat na stránce produkty nebo exportovat do CSV

Přehlednější grafy s historií

U grafů, které zobrazují průběh v čase najdete tlačítko s možností je zvětšit, aby se vám s nimi lépe pracovalo.

Kde najít možnost zvětšit grafy
Možnost zvětšit grafy pro lepší přehlednost najdete vždy vpravo nahoře.

Máte nějaké další návrhy na vylepšení Diagnostiky nebo celé aplikace? Napište nám do komentářů.


 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.