Jste zde

Je tu ještě lepší diagnostika

S Diagnostikou si hrajeme celkem často. Snažíme se ji neustále vylepšovat a přidávat nové funkce. Na základě vašich podnětů jsme přidali tyto novinky.

Grafy s historií

Na podstránkách Problémy a Varování můžete, u jednotlivých problémů, zobrazovat historii. Za jak dlouhé období je na vás.

Historie produktu
Graf s historií

Popularita

Na podstránce Doporučení je graf a tabulka, kde je zobrazeno TOP 100 nejpopulárnějších produktů ve vašem feedu. Produkty v tabulce můžete řadit podle popularity, počtu objednávek, obratu, prokliků a nákladů. Na konci tabulky najdete tlačítka na vyhledávání produktů a export do csv. Nad grafem najdete shrnutí o tom, kolik získaly prokliků a jaké procento ze spárovaných produktů tvoří.

Tabulka nejpopulárnějších produktů
Tabulka nejpopulárnějších produktů - (1) možnost řazení podle zvolené metriky, (2) produkty lze vyhledat na stránce produkty nebo exportovat do CSV

Přehlednější grafy s historií

U grafů, které zobrazují průběh v čase najdete tlačítko s možností je zvětšit, aby se vám s nimi lépe pracovalo.

Kde najít možnost zvětšit grafy
Možnost zvětšit grafy pro lepší přehlednost najdete vždy vpravo nahoře.

Máte nějaké další návrhy na vylepšení Diagnostiky nebo celé aplikace? Napište nám do komentářů.


 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.