Jste zde

Nové zobrazování nabídek v detailu produktu na Zboží.cz

Zboží.cz oznámilo ode dneška změny v zobrazování nabídek v detailu produktu - podobně jako Heureka bude zobrazovat biddované pozice a dále pak seřadí nabídky podle ceny. Kam se nyní s biddingem dostanete?

Dřívější zobrazení

Staré zobrazení nabídek v detailu produktu na Zboží.cz
Staré zobrazení nabídek v detailu produktu na Zboží.cz

Nově

Zatímco doposud Zboží.cz neomezovalo počet biddovaných pozic u zobrazených nabídek, nově se díky nastavení ceny za proklik dostanete na první tři místa v produktovém detailu (u Heureky jsou to 4 pozice). Podle manažera Zboží.cz, Milana Šmída, kterého citovalo na svém blogu Besteto, bude vedle CPC hrát roli také kvalita: "Pořadí na prvních třech příčkách budou ovlivňovat vedle samotného CPC také čtyři faktory kvality. Do nich vstupuje to, jaký má e-shop zákaznický servis v podobě nabídky dopravy zboží zdarma a jeho skladovou dostupnost, dále porovnání ceny nabídky vůči průměrné ceně na trhu a v neposlední řadě hodnocení e-shopu jeho klienty."

Na čtvrtém až osmém místě pak budou nabídky seřazeny podle ceny, což u Zboží.cz posiluje funkci cenového srovnávače. Nové zobrazení tedy vypadá následovně:

Nové zobrazení nabídek v detailu produktu na Zboží.cz
Nové zobrazení nabídek v detailu produktu na Zboží.cz

 

Další nabídky se, stejně jako na Heurece,  objeví až po kliknutí na Další obchody. 

Doporučujeme tedy zkontrolovat nabídku za proklik, kterou máte pro Zboží.cz nastavenou v elementu <MAX_CPC>, případně zvážit úpravu ceny. 

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.