Jste zde

Školení Bidding Fox a Bidding Fox Elements pro pokročilé

Aplikace Bidding Fox Elements pracuje se statistickými daty z Heureky a Zboží.cz, s informacemi o počasí, kalendářem a převodem měn. Z nich vytváří nové elementy, díky kterým odlišíte vaši inzerci od ostatních. Na workshopu se dozvíte jak aplikace pracuje, jak ji využijete pro vaši práci a další.  

Komu je školení určené?

E-shopařům a markeťákům, kteří pracují se zbožovými srovnávači a používají Mergado a jeho aplikace. Podmínkou pro účast na workshopu je mít alespoň jeden aktivní e-shop v Mergadu a absolvované školení Začínáme s Mergadem.

 

Školení biddingu

Na co se spolu podíváme:

  • Jaká data díky Bidding Fox Elements získáte. 
  • Jak aplikace pracuje
  • Využití v Mergadu a dalších aplikací, které k této platformě patří. 
  • Využití v PPC reklamě, na srovnávačích zboží atd.
  • Jak díky ní kontrolovat spárovanost nebo bidding. 
  • Mnoho dalších tipů a návodů pro další práci.

Co si odnesete:

Po absolvování workshopu budete vědět jak aplikace funguje a jak s ní můžete pracovat. Prakticky projdete základní využití dat, která vám poskytne. Díky informacím z workshopu budete moct rozšiřovat vaši inzerci.

Cena školení: 

V případě, že máte v Mergadu alespoň jeden aktivní e-shop a byli jste na školení Začínáme s Mergadem, je pro vás tento workshop zdarma. Stačí se jen přihlásit na stránkách Mergada.

Termíny:

21. 04. 2022 Online Přihlásit

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.