Jste zde

Školení Bidding Fox a Bidding Fox Elements pro pokročilé

Aplikace Bidding Fox Elements pracuje se statistickými daty z Heureky a Zboží.cz, s informacemi o počasí, kalendářem a převodem měn. Z nich vytváří nové elementy, díky kterým odlišíte vaši inzerci od ostatních. Na workshopu se dozvíte jak aplikace pracuje, jak ji využijete pro vaši práci a další.  

Komu je školení určené?

E-shopařům a markeťákům, kteří pracují se zbožovými srovnávači a používají Mergado a jeho aplikace. Podmínkou pro účast na workshopu je mít alespoň jeden aktivní e-shop v Mergadu a absolvované školení Začínáme s Mergadem.

Na co se spolu podíváme:

Školení biddingu

  • Jaká data díky Bidding Fox Elements získáte. 
  • Jak tato aplikace pracuje
  • Využití v Mergadu a dalších aplikací, které k této platformě patří. 
  • Využití v PPC reklamě, na srovnávačích zboží atd.
  • Jak díky ní kontrolovat spárovanost nebo bidding. 
  • A mnoho dalších tipů a návodů pro další práci.

Co si odnesete:

Po absolvování workshopu budete vědět jak aplikace funguje a jak s ní můžete pracovat. Prakticky projdete základní využití dat, která vám poskytne. Díky informacím z workshopu budete moct rozšiřovat vaši inzerci.

Cena školení: 

V případě, že máte v Mergadu alespoň jeden aktivní e-shop a byli jste na školení Začínáme s Mergadem, je pro vás tento workshop zdarma. Stačí se jen přihlásit na stránkách Mergada.

Termíny:

17. 9. 2019 Minská 13, Brno Přihlásit

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.

Ze života biddingového automatu

Kontrolujte spárovanost podle ceny produktu s Bidding Fox Elements
Spárovanost je jednou z hlavních podmínek pro bidding na Heurece. Je třeba ji neustále kontrolovat a snažit se spárovat co největší počet produktů. Může se stát, že jste ve špatné produktové kartě a to není žádoucí. Podívejte se, jak s pomocí Bidding Fox Elements zjistíte, jestli máte spárováno dobře.
Výhody a nevýhody produktu v recenzích na Heurece
Na Heurece najdete další z novinek, na které v poslední době intenzivně pracovali. Zobrazuje se u recenzí produktů a zákazníkům pomůže v rychlejším rozhodování. Zatím probíhá testování, ale nebude to trvat dlouho a bude viditelná u všech produktů. O co se jedná?
Jak nastavit Bidding Fox, když používáte UTM parametry
UTM parametry jsou důležitou součástí online marketingu. Je třeba s nimi pracovat správně, jinak vám můžou být k ničemu. Pokud je používáte, je třeba správně nastavit i Bidding Fox a Mergado. Podívejte se, jak na to.