Jste zde

Školení Bidding Fox a Bidding Fox Elements pro pokročilé

Aplikace Bidding Fox Elements pracuje se statistickými daty z Heureky a Zboží.cz, s informacemi o počasí, kalendářem a převodem měn. Z nich vytváří nové elementy, díky kterým odlišíte vaši inzerci od ostatních. Na workshopu se dozvíte jak aplikace pracuje, jak ji využijete pro vaši práci a další.  

Komu je školení určené?

E-shopařům a markeťákům, kteří pracují se zbožovými srovnávači a používají Mergado a jeho aplikace. Podmínkou pro účast na workshopu je mít alespoň jeden aktivní e-shop v Mergadu a absolvované školení Začínáme s Mergadem.

 

Školení biddingu

Na co se spolu podíváme:

  • Jaká data díky Bidding Fox Elements získáte. 
  • Jak aplikace pracuje
  • Využití v Mergadu a dalších aplikací, které k této platformě patří. 
  • Využití v PPC reklamě, na srovnávačích zboží atd.
  • Jak díky ní kontrolovat spárovanost nebo bidding. 
  • Mnoho dalších tipů a návodů pro další práci.

Co si odnesete:

Po absolvování workshopu budete vědět jak aplikace funguje a jak s ní můžete pracovat. Prakticky projdete základní využití dat, která vám poskytne. Díky informacím z workshopu budete moct rozšiřovat vaši inzerci.

Cena školení: 

V případě, že máte v Mergadu alespoň jeden aktivní e-shop a byli jste na školení Začínáme s Mergadem, je pro vás tento workshop zdarma. Stačí se jen přihlásit na stránkách Mergada.

Termíny:

04. 05. 2021 Online Přihlásit

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.