Jste zde

Objevte nedávné aktuality a změny v aplikaci Bidding Fox

Ještě ani neskončil leden a Lišák má za sebou dva releasy. Opět jsme kladli důraz na lepší přehlednost a intuitivnější rozhraní. Přibyly i nové možnosti například nastavování strategií či filtrování produktů podle nových metrik. Pojďme si postupně představit všechny novinky, které na vás v aplikaci čekají.

Podstránka Strategie a její formulář

Menšími kosmetickými úpravami prošla v aplikaci podstránka Strategie a spolu s ní i formulář na tvorbu strategie. Změny vznikly hlavě kvůli lepší přehlednosti v parametrech a intuitivnějšímu nastavování.

(Ne)sledování PNO napříč strategiemi

Jestli nepracujete s metrikou PNO, nebude vás ní zatěžovat ani Bidding Fox. Jednoduše stačí vynechat v nastavení strategie políčko s hodnotou PNO, nebo zadat nulu. Výsledek bude stejný.

Nulové PNO ve formuláři nastavení strategie.
Nulové PNO ve formuláři nastavení strategie.

Z detailu strategie na výpis produktů

V detailu strategie najdete zajímavé statistiky, týkající se výkonu na srovnávači zboží. Do detailu jsme přidali i nenápadné tlačítko, kterým se na jeden klik dostanete na seznam produktů s rovnou vyfiltrovaným sortimentem spadajícím do dané strategie.

Detail strategie v aplikaci Bidding Fox.
Detail strategie v aplikaci Bidding Fox.

Nové produktové filtry

Pracujeme na to, abyste mohli své produkty filtrovat podle paramentů v různých kombinacích. Na základě toho přibyly v aplikaci čtyři filtry. Jeden z nich je v podobě checkboxu CPC na minimu kategorie. Můžete si tak například vyfiltrovat produkty, které mají nastavené CPC na hodnotu minimální ceny jejich kategorie a i přesto mají vysokou proklikovost. Ty si pak následně seřadíte podle počtu prokliků nebo sumy nákladů a objevíte tak produkty s vysokými náklady.

Produktový filtr – CPC na minimu strategie.
Produktový filtr – CPC na minimu strategie.

Další tři filtry najdete v sekci Heureka. Dokážete si tu vyfiltrovat produkty podle hodnocení, počtu hodnocení a počtu recenzí na Heurece.

Produktový filtr – Hodnocení, Počet hodnocení a Počet recenzí na Heurece.
Produktový filtr – Hodnocení, Počet hodnocení a Počet recenzí na Heurece.

Uložené produktové filtry

Své sledované filtry produktů si můžete uložit a na daný filtr vytvořit strategii. A abyste měli v seznamu uložených filtrů lepší přehled o tom, na který filtr je a na který není aplikovaná strategie, zvýraznili jsme je informační hláškou.

Informační hláška u uložených filtrů, na které jsou aplikované strategie.
Informační hláška u uložených filtrů, na které jsou aplikované strategie.

Úprava stránky Nastavení produktu

V rámci lepší přehlednosti jsme nastavení projektu a upozornění, událostem a exportům nadělili vlastní podstránku.

Nastavení projektu rozdělené na upozornění, události a exporty.
Nastavení projektu rozdělené na upozornění, události a exporty.

 

Pro dnešek je to vše. Jestli vás zajímá stručný popis novinek v aplikaci, navštivte nás changelog, který aktualizujeme ihned po release a kde je všechno podstatné shrnuté v několika větách.

Aplikaci vylepšujeme hlavně pro vás, proto jestli máte návrhy a nebo tipy, které by vám práci s Bidding Foxem zefektivnili, budeme rádi, když nám napíšete na podpora@biddingfox.com.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.