Jste zde

Ovlivňování CPC mimo Bidding Fox

Princip biddingu je postavený na nabízení ceny za proklik. Bidding Fox tuto nabídku automaticky upravuje. U některých produktů se může stát, že je CPC ovlivněno i mimo aplikaci. Jak problém poznáte?

Aplikace vám tyto produkty vypíše. Díky jejich seznamu budete moci jednoduše zkontrolovat, jestli nemáte nastavené další hodnoty mimo ni. Podívejte se, kde informace najdete. 

V nastavení strategie zadáváte počáteční a maximální hodnoty CPC. V těchto mezích se pohybuje nabídka, se kterou v aukci soutěžíte. Ta ale může být přebiddována vaším vlastním nastavením, např. v administraci srovnávače nebo pořadím pravidel v Mergadu.

Pořadí pravidel v Mergadu
CPC nastavené v administraci srovnávače na úrovni produktu má přednost před CPC nastaveným Bidding Foxem.

K manuální úpravě dochází často u produktů, které na e-shopu byly v akci a cílem bylo dostat je za každou cenu na první pozici. Na úpravu k původním hodnotám se občas zapomíná. 

Seznam produktů ovlivněných mimo aplikaci

Výpis produktů, které mají další nastavení mimo Bidding Fox najdete na podstránce Diagnostika, v kartě Validátory.

Produkty, u kterých má Bidding Fox podežření na úpravu CPC mimo aplikaci

Produkty, které vám aplikace vypíše, jsou ovlivněny dalším nastavením ceny za proklik. Bidding Fox kvůli tomu nemůže dodržovat stanovené cíle, ani ovlivnit výslednou cenu prokliku. Pokud chcete, aby aplikace fungovala správně, je nezbytné, aby bylo dodatečné nastavení smazáno

Nastavujete CPC u některých produktů i mimo Bidding Fox a stalo se vám, že jste hodnoty zapomněli vrátit na původní cenu? Podělte se s námi o vaše zkušenosti. Napište nám do fóra. 

Komentáře

...a kdo by si myslel, že se ho nastavení CPC mimo bidovací automat netýká, je na omylu. Hned při testování jsem v agenturách viděl, jak je tato diagnostika potřebná. Ono totiž nestačí důvěřovat - je třeba mít jistotu, že do bidingu jdou ty hodnoty, které člověk zamýšlí.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.