Jste zde

Výkyvy v inzerci už vám neutečou díky propojení Diagnostiky a Událostí

Zaznamenali jste propad nebo nárůst prokliků, odpárování velkého množství produktů nebo podobný problém? Všimli jste si toho pozdě nebo vůbec? Nastavte si propisování poklesu nebo nárůstu z Diagnostiky do Událostí a budete mít vždy přehled o tom, co se na zbožácích děje. Přečtěte si jak na to.

Jak nastavit propisování

  • Přejděte na podstránku Diagnostika,
  • zvolte např. kartu Problémy,
  • v pravém horním rohu rozklikněte možnost Nastavení,
  • vyberte, jestli chcete vytvořit událost, když dojde k poklesu, nárůstu nebo obojímu,
  • nastavte hranici, kdy událost vznikne,
  • pojmenujte ji, zvolte závažnost a můžete přidat popis,
  • zvolte jestli ji chcete zobrazit v grafech
  • a uložte.

Toto nastavení můžete udělat ve všech kartách (Problémy, Varování, Doporučení i Vlastní) u boxů u kterých vidíte možnost Nastavení.

Do Událostí můžete propisovat i metriky, které máte nastavené v kartě Vlastní.
Nastavení propisování událostí z Diagnostiky.
Nastavení hranice pro vznik události. 

S Diagnostikou a Událostmi máme ještě velké plány. Máte nějaké nápady, jak byste tuto novinku ještě vylepšili? Napište nám.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.