Jste zde

Jak získat víc prokliků z Heureky?

Vyplatí se vám PPC režim a co díky němu můžete získat?

Heureka na blogu zveřejnila článek o tom, jak vašemu e-shopu může pomoci zapojení se do PPC režimu, automatický bidding, ve kterých kategoriích nejspíš porostete nejvíc a mnoho dalších zajímavostí.

Přemýšlíte, jestli je bidding vhodný i pro váš e-shop? Vyzkoušejte Bidding Fox na 15 dní zdarma a uvidíte, jaká umí kouzla!

Jak získat víc prokliků z Heureky
Infografika prokliků z Heureky

Všechny podrobnosti se dočtete v článku, který vydala Heureka.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.