Jste zde

Jak v šesti krocích odhalit všechny dárky konkurence

Určitě znáte situaci, kdy má velký počet e-shopů stejnou nabídku – cenu, dostupnost jako vy. Pokud nejde o zboží, kde jste autorizovaným prodejcem, zbývá už jen jedna věc. Využijte element GIFT a řekněte potencionálním zákazníkům, že když nakoupí u vás dostanou něco navíc. Dobře zvolený dárek může být tím co překlopí potencionálního zákazníka na zákazníka.

Dárky u svého e-shopu si překontrolujete snadno, například výpisem hodnot elementu GIFT v Mergadu. Jak ale zjistit, jaké dárky má konkurence? Ukážeme si to v následujících šesti krocích. Díky těmto krokům dostanete naservírované všechny nabízené dárky u produktů, které prodáváte (a máte je spárované). Navíc si vyzkoušíte novinku v Mergadu, makra. Jedno jsme totiž pro vás nachystali, jak uvidíte v postupu níže.

Heureka – Ukázka podobných biddovaných nabídek
Heureka – Ukázka podobných biddovaných nabídek

 

6 kroků k přehledu dárků nabízených konkurencí

  1. Zapnout aplikaci Bidding Fox
  2. Zapnout aplikaci Bidding Fox Elements (BFE)
  3. V BFE aktivovat nový element „BFE_S_H_PRICE_POSITIONS

    Zapnutí elementu BFE

  4. Počkat 24 hodin, než se všechna data spárují
  5. Spustit makro Nabízené dárky e-shopů [Bidding Fox Elements + Bidding Fox] 
  6. Vyexportovat hodnoty elementu ALL_GIFTS

    Export hodnot elementu v Mergadu

Jak to celé funguje

Bidding Fox slouží jako „datový konektor“ pro Bidding Fox Elements. Po zapnutí obou aplikací, Bidding Fox naplní vybraný element hodnotami z Heureky a pravidelně jej aktualizuje. Proto dnes v elementu uvidíte jiné hodnoty než zítra.
Makro vytvoří nový element ALL_GIFTS, ve kterém najdete vždy dárky, které se u daného produkty nabízejí, včetně toho vašeho.
Abyste nemuseli dárky kontrolovat po produktech v Mergadu, doporučujeme vyexportovat si hodnoty elementu ALL_GIFTS. Ten si poté otevřít například v Calcu od LibreOffice a odstranit duplicitní řádky, aby byl seznam přehlednější.

Další možná vylepšení

Pro snadnější kontrolu a přehlednost, byste si do elementu ALL_GIFTS na začátek mohli doplnit ITEM_ID položky, URL nebo URL produktu na Heurece (BFE_H_HEUREKA_URL).
Příklad vylepšeného elementu ALL_GIFTS:

%PRODUCT%
Cena: %PRICE_VAT% Kč
Heureka: %BFE_H_HEUREKA_URL%
%ALL_GIFTS%

Výsledek může vypadat takto:

Lišácký komplet
URL: https://www.lisackyeshop.cz/skvely-produkt
HEUREKA: https:/skvele-produkty.heureka.cz/skvely-produkt

Powerbanka zdarma
Hrnek s tlapkami
Cashback na 4 nory

Úpravy ale necháme na potřebách každého čtenáře. :-)

Ukázka vylepšení elementu ALL_GIFTS

Pořadí pravidel v Mergadu
Ukázka pravidla pro vylepšení elementu ALL_GIFTS

Co s těmito informacemi

Můžete je použít jako podklady pro klienta (e-shop). Domluvit se, zda může nabídnout něco podobného, nebo naopak něco jiného, co bude v kontrastu s nabídkou ostatních. Také můžete kontaktovat dodavatele s požadavkem na stejné bonusy.

 

Napište nám, jestli při práci s Bidding Fox Elements používáte makra a inspirujte ostatní. Nebo vám nějaká chybí? Nechte nám komentář jaká a my je rádi doplníme.

Komentáře

Pěkný článek a super vychytávka s tím makrem co zjistí dárky konkurentů. :-)

V Mergadu je všem dostupné makro pro segmentaci feedu do 10 konverzních hladin pomocí elementu z Bidding Fox Elements BFE_GA_CONVERSION_RATE.

K čemu se hodí takto rozčlenit produktová data popisuje článek na Mergado blogu o segmentaci feedu. ;-)

Díky za odkaz přímo na makro Jirko.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.