Jste zde

Jak dostat do exportu v Mergadu cenu nejlevnějšího konkurenta

Mít přímo v exportu v Mergadu číslo s cenou nejlevnějšího (druhého nejlevnějšího atp.) konkurenta se může hodit. Třeba pro pokročilé řízení biddingupricing i další marketérské fígle. Navážu tedy na návod Jak dostat do exportu v Mergadu cenu konkurenčního e-shopu a ukážu vám, jak na to.

Co budeme potřebovat & příprava dat

Potřeby jsou stejné jako návod viz odkaz výše. Stejně tak první část pracovního postupu. Pokračujte proto na uvedený návod a až narazíte na dvě ikony červených vykřičníků za sebou, vraťte se sem zpět. Návod jak dostat do exportu cenu konkrétního konkurenta zde.

Pracovní postup

Vítejte zpět. Navážeme na návod v bodě 4. V exportu tedy máte zapnuté aplikace :fox_face: Bidding Fox, :pen: Bidding Fox Elements, zapnutý element BFE_S_H_PRICE_POSITIONS a ten obsahuje data.

4. Na stránce Elementy vytvořte element XPOSITION_P1_PRICE_VAT.

5. Na stránce Proménné vytvořte proměnnou POSITION_P1_PRICE_VAT a to tak, že z elementu BFE_S_H_PRICE_POSITIONS budete parsovat regulárním výrazem ^1\|[^|]+\|([^|]+). Viz ukázka na obrázku.

Proměnné

6. Na stránce Pravidla vytvořte pravidlo typu „přepsat“ a do elementu XPOSITION_P1_PRICE_VAT naplňte hodnotu proměnné POSITION_P1_PRICE_VAT.

Pravidla

 

A to je celé.
Nově se Vám v exportu v elementu XPOSITION_P1_PRICE_VAT objeví číselná hodnota ceny nejlevnějšího konkurenta, který s Vámi sdílí stejnou produktovou kartu na Heurece. Postup platí jak pro Heureka.CZ, tak Heureka.SK s tím, že měny jsou v CZK resp. EUR. Toto číslo můžete např. porovnávat s vlastní prodejní cenou včetně DPH v elementu PRICE_VAT. Využití je vcelku široké – příklady si ukážeme v některém z mých příštích příspěvků.

Něchť Vám data dobře slouží!

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.