Jste zde

Nové zobrazení doporučovaných obchodů na Heurece

Heureka neustále pracuje na tom, aby e-shopům přiváděla víc zákazníků. Z boxu doporučených obchodů na Heurece do e-shopů přichází 44 % zákazníků a díky biddingu se prokliky zvýší průměrně o 69 %. To jsou dobré důvody proč se zapojit do PPC režimu. Podívejte se, jak vypadá jejich poslední úprava - nové zobrazení boxu s doporučenými obchody.

Úprava boxu doporučených obchodů

E-shopy, které jsou v biddingu a zobrazí se v boxu, nejsou od ostatních tak výrazně odlišeny, jako tomu bylo před úpravou. Tato změna by měla obchodům přinést ještě víc zákazníků.

Srovnání zobrazení e-shopů v boxu doporučovaných obchodů. Zdroj: Heureka.cz

Ověřte si změnu k lepšímu

Díky používání Bidding Foxu si na svém e-shopu můžete ověřit, jestli pro vás je změna pozitivní a o kolik se hodnoty zvýšily. Na podstránce Události vytvořte novou s dnešním datem, pojmenujte ji např. Změna zobrazení e-shopu na Heurece a za nedlouho můžete výsledky začít porovnávat. Přečtěte si návod, jak a proč vlastní události zapisovat.

Využíváte v Bidding Foxu možnost pro zapisování vlastních událostí? Pomůže vám to s vyhodnocováním biddingových kampaní, ale i těch mimo zbožáky. Přijďte se o biddingu dozvědět zase o něco víc na konferenci PROBIDDING 2019. Rádi vás uvidíme.

Komentáře

Ahoj,
kde jste narazili na info, že se bude detail produktu měnit? Na blogu nic a v administraci v aktualitách taky nic.
Díky.

Ahoj Michale, 

je to informace přímo od Heureky, kterou nám poskytli. Změna je na Heurece viditelná od 29. dubna. 
Co říkáš na ni říkáš? 
My se těšíme, jestli Heureka poskytne informace se srovnáním výsledků před změnou a po ní. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.