Jste zde

Nové zobrazení doporučovaných obchodů na Heurece

Heureka neustále pracuje na tom, aby e-shopům přiváděla víc zákazníků. Z boxu doporučených obchodů na Heurece do e-shopů přichází 44 % zákazníků a díky biddingu se prokliky zvýší průměrně o 69 %. To jsou dobré důvody proč se zapojit do PPC režimu. Podívejte se, jak vypadá jejich poslední úprava - nové zobrazení boxu s doporučenými obchody.

Úprava boxu doporučených obchodů

E-shopy, které jsou v biddingu a zobrazí se v boxu, nejsou od ostatních tak výrazně odlišeny, jako tomu bylo před úpravou. Tato změna by měla obchodům přinést ještě víc zákazníků.

Srovnání zobrazení e-shopů v boxu doporučovaných obchodů. Zdroj: Heureka.cz

Ověřte si změnu k lepšímu

Díky používání Bidding Foxu si na svém e-shopu můžete ověřit, jestli pro vás je změna pozitivní a o kolik se hodnoty zvýšily. Na podstránce Události vytvořte novou s dnešním datem, pojmenujte ji např. Změna zobrazení e-shopu na Heurece a za nedlouho můžete výsledky začít porovnávat. Přečtěte si návod, jak a proč vlastní události zapisovat.

Využíváte v Bidding Foxu možnost pro zapisování vlastních událostí? Pomůže vám to s vyhodnocováním biddingových kampaní, ale i těch mimo zbožáky. Přijďte se o biddingu dozvědět zase o něco víc na konferenci PROBIDDING 2019. Rádi vás uvidíme.

Komentáře

Ahoj,
kde jste narazili na info, že se bude detail produktu měnit? Na blogu nic a v administraci v aktualitách taky nic.
Díky.

Ahoj Michale, 

je to informace přímo od Heureky, kterou nám poskytli. Změna je na Heurece viditelná od 29. dubna. 
Co říkáš na ni říkáš? 
My se těšíme, jestli Heureka poskytne informace se srovnáním výsledků před změnou a po ní. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.