Jste zde

Nové zobrazení doporučovaných obchodů na Heurece

Heureka neustále pracuje na tom, aby e-shopům přiváděla víc zákazníků. Z boxu doporučených obchodů na Heurece do e-shopů přichází 44 % zákazníků a díky biddingu se prokliky zvýší průměrně o 69 %. To jsou dobré důvody proč se zapojit do PPC režimu. Podívejte se, jak vypadá jejich poslední úprava - nové zobrazení boxu s doporučenými obchody.

Úprava boxu doporučených obchodů

E-shopy, které jsou v biddingu a zobrazí se v boxu, nejsou od ostatních tak výrazně odlišeny, jako tomu bylo před úpravou. Tato změna by měla obchodům přinést ještě víc zákazníků.

Srovnání zobrazení e-shopů v boxu doporučovaných obchodů. Zdroj: Heureka.cz

Ověřte si změnu k lepšímu

Díky používání Bidding Foxu si na svém e-shopu můžete ověřit, jestli pro vás je změna pozitivní a o kolik se hodnoty zvýšily. Na podstránce Události vytvořte novou s dnešním datem, pojmenujte ji např. Změna zobrazení e-shopu na Heurece a za nedlouho můžete výsledky začít porovnávat. Přečtěte si návod, jak a proč vlastní události zapisovat.

Využíváte v Bidding Foxu možnost pro zapisování vlastních událostí? Pomůže vám to s vyhodnocováním biddingových kampaní, ale i těch mimo zbožáky. Přijďte se o biddingu dozvědět zase o něco víc na konferenci PROBIDDING 2019. Rádi vás uvidíme.

Komentáře

Ahoj,
kde jste narazili na info, že se bude detail produktu měnit? Na blogu nic a v administraci v aktualitách taky nic.
Díky.

Ahoj Michale, 

je to informace přímo od Heureky, kterou nám poskytli. Změna je na Heurece viditelná od 29. dubna. 
Co říkáš na ni říkáš? 
My se těšíme, jestli Heureka poskytne informace se srovnáním výsledků před změnou a po ní. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Začít s biddingem může působit jako velký krok. Ale věřte, když víte co chcete, co nechcete a kam směřujete, máte půl práce hotovo. A zbytek? Ten už zvládnete s trochou lišáckého vedení. 🦊 Tak se do toho pustíme.
Podzimní novinky v e-commerce
Podzim je v plném proudu a s ním přichází i vlna změn, která hýbe českou e-commerce scénou. Zdražují se prokliky, mění se majitelé, do analytiky přibývají nové možnosti a staré procesy dostávají nový kabát. Ať už jste e-shopař, marketér nebo prostě jen milovník dat, tohle by vám nemělo uniknout.
V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.