Jste zde

Co s e-shopem, když máte dovolenou?

Zítra začínají prázdniny, má se zase vrátit letní počasí a všichni se těší na dovolené. Vy kvůli e-shopu nikam nejedete, abyste stíhali vyřizovat všechny objednávky? Nemusíte. Nastavte si Heureku tak, aby zákazníci věděli, že zboží přijde později než obvykle, nebo ji taky pošlete na dovolenou. Jak na to?

Pro nastavení Heureky v takovém případě, máte dvě možnosti. Budete přijímat objednávky a vyřizovat je až po návratu, nebo nebudete přijímat objednávky vůbec. Je jen na vás, kterou variantu si vyberete. 

Prodloužená doba dodání

Když se rozhodnete pro variantu, že budete objednávky přijímat, ale vyřídíte je až po návratu, nepřipravíte se úplně o zisk.

Co udělat

V XML feedu musíte upravit tag DELIVERY_DATE a deaktivovat dostupnostní XML soubor, jestli ho používáte. 
Musíte se rozhodnout, jestli chcete být v biddingu nebo ne. Pokud ne, můžete pozastavit všechny strategie. Nebo se přepnout do FREE režimu. Pokud v biddingu zůstat chcete, můžete část inzerce utlumit. V Bidding Foxu pozastavíte vybrané strategie, snížíte CPC, apod. 

Ve FREE režimu bude e-shop dohledatelný jen ve vyhledávání. Pokud vypnete bidding, budete stále v produktových kartách, v části podle ceny.


Pozor, ať vám na Heurece nedojde kredit, když budete na jiném kontinentu. Mohli byste mít problém s jeho dobitím. 

E-shop má zavřeno

Druhou variantou je, že e-shop z Heureky, po dobu dovolené, úplně “vymažete”. Nebude se vám proklikávat kredit, ale z Heureky nepřijde jediná objednávka

Co udělat

Několik dní dopředu napište na podpora@heureka.cz, že si přejete po dobu dovolené e-shop blokovat.

Až se vrátíte, nezapomeňte vše zase vrátit zpátky.
Deaktivování PPC režimu, zdroj: https://blog.heureka.cz/2018/06/25/jak-nastavit-e-shop-na-heurece-behem-...

Víc informací si přečtěte na blogu Heureky.  

Přejeme vám krásnou a ničím nerušenou dovolenou!
 

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.