Jste zde

Bidding Fox Elements tipy IV. - popularita produktů

Máte ve feedu produkty, které mají na Heurece vysokou popularitu? Nevíte o nich? Nevadí. S pomocí Bidding Fox Elements je najdete během chvilky a budete se na ně moci zaměřit. Jak je poznáte a proč byste se jim měli věnovat? 

Aktivujte element

BFE_H_POPULARITY

Popularita je relativní hodnota, kterou Heureka uvádí v sortiment reportu. Je to vyjádření toho, jak byl daný produkt během uplynulých 8 dnů u uživatelů oblíbený. Čím vyšší hodnota popularity je, tím lépe.

Výběr elementu popularita

V Mergadu nastavte výběr

BFE_H_POPULARITY > 70

Tento výběr bude obsahovat nejpopulárnější produkty, které máte ve feedu.

Nastavení výběru produktů, u kterých je popularita vyšší než 70.

U popularity produktů velmi záleží na sortimentu, který nabízíte. Podle toho se odvíjí hodnota popularity. Elektronika bude dosahovat vyšších hodnot než speciální granule pro psy. Hodnotu 70 tedy berte, jako informační.

Ať mají vaše nejpopulárnější produkty hodnotu 30 nebo 70, doporučujeme, abyste u nich překontrolovali, jestli máte vyplněné všechny parametry, správnou dobu dodání apod. Zaměřte se u nich na bidding a buďte vidět víc než konkurence.

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Ze života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobně, jako každý jiný. Až v průběhu se ukázalo, že nám všem převrátí život naruby. Zažili jsme nové výzvy a zvykali si na nové standardy. Co všechno se odehrálo v lišácké noře za poslední rok jsme shrnuli ve videu. Přejeme příjemné sledování.
Nenechte konkurenty získat vyšší příčky na produktových kartách Heureky
Jedním z kritérií řazení produktů na srovnávačích zboží je cena. Sledujete konkurenční nabídky, aby se nezobrazovaly nad vašimi? Pomocí Bidding Fox Elements dostanete do feedu nejnižší cenu na kartě spolu s URL adresou produktového detailu. Dejte sbohem ručnímu proklikávání produktových karet a mějte potřebné informace přístupné na jednom místě.
Odhalte rozdíl mezi FREE a PPC režimem na srovnávačích zboží
Čím se odlišuje bezplatný režim od placeného a proč stojí za zvážení vyhradit na inzerci větší rozpočet? Výsledky statistik Heureky hovoří za sebe – přepnutím e-shopu do PPC režimu se návštěvy v průměru ztrojnásobily. Čtěte dále a přesvědčte se sami.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.