Jste zde

Bidding Fox Elements tipy III. - automatické snižování CPC

Venku je krásně, svítí sluníčko, je teplo. Všichni jedou někam na výlet, jsou u bazénu a dělají vše, jen nenakupují přes internet. A vám se proklikává kredit a nechodí objednávky. Není to škoda? Je! A my máme řešení, které jednou nastavíte a krásné víkendy už si budete jen užívat
Bidding Fox Elements vám s tím pomůže. Pojďme na to.

Aktivujte element

  • BFE_D_DAY_OF_WEEK, který nabývá hodnot 1-7, kde pondělí odpovídá 1 a neděle 7.
Výběr elementu v Bidding Fox Elements

V Mergadu nastavte výběr

  • BFE_D_DAY_OF_WEEK ~ "(6|7)"

“(6|7)” tedy znamená výběr pro sobotu a neděli

Výběr v Mergadu

A pro výběr pravidlo

  • %HEUREKA_CPC% * 0.6

Jako typ pravidla zvolte “Výpočet” a element pro úpravu HEUREKA_CPC
Bidding snižte tak, jak uznáte za vhodné, 0.6 berte jako příklad. 

Nastavení pravidla v Mergadu

A je to, máte nastavený bidding tak, aby se o víkendu automaticky snižoval.

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Ze života biddingového automatu

V lišákově doupěti bylo rušno. Poslední měsíce přinesly hromadu vylepšení napříč našimi aplikacemi – od nového API napojení, přes reporty o konkurenci až po další automatizace, které vám zrychlí a zpřesní práci.
Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.