Jste zde

Bidding Fox Elements tipy III. - automatické snižování CPC

Venku je krásně, svítí sluníčko, je teplo. Všichni jedou někam na výlet, jsou u bazénu a dělají vše, jen nenakupují přes internet. A vám se proklikává kredit a nechodí objednávky. Není to škoda? Je! A my máme řešení, které jednou nastavíte a krásné víkendy už si budete jen užívat
Bidding Fox Elements vám s tím pomůže. Pojďme na to.

Aktivujte element

  • BFE_D_DAY_OF_WEEK, který nabývá hodnot 1-7, kde pondělí odpovídá 1 a neděle 7.
Výběr elementu v Bidding Fox Elements

V Mergadu nastavte výběr

  • BFE_D_DAY_OF_WEEK ~ "(6|7)"

“(6|7)” tedy znamená výběr pro sobotu a neděli

Výběr v Mergadu

A pro výběr pravidlo

  • %HEUREKA_CPC% * 0.6

Jako typ pravidla zvolte “Výpočet” a element pro úpravu HEUREKA_CPC
Bidding snižte tak, jak uznáte za vhodné, 0.6 berte jako příklad. 

Nastavení pravidla v Mergadu

A je to, máte nastavený bidding tak, aby se o víkendu automaticky snižoval.

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.