Jste zde

Bidding Fox Elements tipy V. - podíl nákladů na obratu

Při inzerci je nezbytné vyhodnocovat a optimalizovat kampaně, které se dlouhodobě finančně nevyplatí. Nechcete přece zbytečně plýtvat penězi, které byste mohli investovat do jiných produktů. Jak identifikujete produkty, které nesou vysoký podíl nákladů? Začněte pracovat s Bidding Fox Elements.

Aktivujte elementy

  • BFE_H_TOTAL_COST, díky kterému budete vědět, jaké máte náklady na jednotlivé produkty.
  • BFE_H_SALES, který vás informuje o výši obratu z daného produktu.
  • BFE_H_COST_OF_SALES_, který všichni dobře známe, jako podíl nákladů na obratu. Hodnotu PNO můžete mít za 1, 7 nebo 30 dní.

Právě poslední element vám dá nejvíce informací o tom, jak je pro vás inzerce daného produktu výhodná. PNO je třeba dopředu vypočítat a stanovit si maximální přípustnou mez. Produkty, které tuto hranici překročí je třeba co nejrychleji optimalizovat.

Výběr elementů
Pro tento element musíte mít aktivní měření konverzí z Heureky.

V Mergadu nastavte výběr

  • BFE_H_COST_OF_SALES_30 < 25

V tomto výběru budou produkty, u kterých za posledních 30 dní PNO přesáhlo 25 %.

Popis

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.