Bidding Fox Elements tipy V. - podíl nákladů na obratu

Při inzerci je nezbytné vyhodnocovat a optimalizovat kampaně, které se dlouhodobě finančně nevyplatí. Nechcete přece zbytečně plýtvat penězi, které byste mohli investovat do jiných produktů. Jak identifikujete produkty, které nesou vysoký podíl nákladů? Začněte pracovat s Bidding Fox Elements.

Aktivujte elementy

  • BFE_H_TOTAL_COST, díky kterému budete vědět, jaké máte náklady na jednotlivé produkty.
  • BFE_H_SALES, který vás informuje o výši obratu z daného produktu.
  • BFE_H_COST_OF_SALES_, který všichni dobře známe, jako podíl nákladů na obratu. Hodnotu PNO můžete mít za 1, 7 nebo 30 dní.

Právě poslední element vám dá nejvíce informací o tom, jak je pro vás inzerce daného produktu výhodná. PNO je třeba dopředu vypočítat a stanovit si maximální přípustnou mez. Produkty, které tuto hranici překročí je třeba co nejrychleji optimalizovat.

Výběr elementů
Pro tento element musíte mít aktivní měření konverzí z Heureky.

V Mergadu nastavte výběr

  • BFE_H_COST_OF_SALES_30 < 25

V tomto výběru budou produkty, u kterých za posledních 30 dní PNO přesáhlo 25 %.

Popis

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Další články

Bidding Fox Elements tipy I. - Zvolte den inzerce
Tipy pro práci s Bidding Fox Elements. Zvolte si dny, ve které chcete spustit inzerci!
Bidding Fox Elements tipy II. - Počasí
Tipy pro práci s Bidding Fox Elements. Zvolte v jakém počasí chcete spustit inzerci!
Bidding Fox Elements zvyšuje výkonnost inzerce pomocí elementů
Tipy pro práci s Bidding Fox Elements. Jak nastavit automatické snižování CPC?
Tipy pro práci s Bidding Fox Elements. Máte ve feedu produkty, které mají na Heurece vysokou popularitu?
Tipy pro práci s Bidding Fox Elements. Jaký mají vaše produkty podíl nákladů na obratu?
Tipy pro práci s Bidding Fox Elements. Na Heurece na ceně opravdu záleží!