Jste zde

Bidding Fox Elements tipy V. - podíl nákladů na obratu

Při inzerci je nezbytné vyhodnocovat a optimalizovat kampaně, které se dlouhodobě finančně nevyplatí. Nechcete přece zbytečně plýtvat penězi, které byste mohli investovat do jiných produktů. Jak identifikujete produkty, které nesou vysoký podíl nákladů? Začněte pracovat s Bidding Fox Elements.

Aktivujte elementy

  • BFE_H_TOTAL_COST, díky kterému budete vědět, jaké máte náklady na jednotlivé produkty.
  • BFE_H_SALES, který vás informuje o výši obratu z daného produktu.
  • BFE_H_COST_OF_SALES_, který všichni dobře známe, jako podíl nákladů na obratu. Hodnotu PNO můžete mít za 1, 7 nebo 30 dní.

Právě poslední element vám dá nejvíce informací o tom, jak je pro vás inzerce daného produktu výhodná. PNO je třeba dopředu vypočítat a stanovit si maximální přípustnou mez. Produkty, které tuto hranici překročí je třeba co nejrychleji optimalizovat.

Výběr elementů
Pro tento element musíte mít aktivní měření konverzí z Heureky.

V Mergadu nastavte výběr

  • BFE_H_COST_OF_SALES_30 < 25

V tomto výběru budou produkty, u kterých za posledních 30 dní PNO přesáhlo 25 %.

Popis

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Ze života biddingového automatu

BF News Únor
Máme za sebou druhý měsíc v roce a to znamená, že je čas na další Bidding Fox News. V lišácké noře jsme spustili novou videorubriku, Pricing Fox získal napojení na další e-shopovou platformu a s Mergadem se neztratíte ve světě módy, ani při expanzi do Maďarska. A nejen to. Ohlédněme se společně za únorovými událostmi z e-commerce světa.
Třetí díl
Ve třetím díle vašich nejčastějších otázek z podpory si vezmeme do parády nejasnost týkající se různých výsledků statistik za stejný časový úsek. To, že čísla nesedí, nemusí znamenat, že jde o nesprávná data. Po zhlédnutí nejnovějšího videa v tom budete mít více jasno.
Druhý díl nejčastějších dotazu z podpory
V druhém díle nejčastějších otázek z podpory se společně podíváme na váš další častý problém, kterým jsou nesedící počty produktů napříč biddingovými strategiemi. Čím je tento jev způsobený? Klikněte na video a zjistěte více.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.