Jste zde

Bidding Fox Elements tipy VI. - cena

Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů, které hrají roli při rozhodování zákazníka, jestli produkt koupí nebo nekoupí. Právě proto chodí zákazníci na Heureku a nabídky e-shopů mezi sebou porovnávají. Jak zjistíte, jestli byste měli cenu vašich produktů snížit nebo naopak zvýšit? Díky Bidding Fox Elements.

Aktivujte element 

  • BFE_H_MAX_PRICE
  • BFE_H_MIN_PRICE

Tyto elementy vám prozradí nejvyšší a nejnižší cenu v produktové kartě. Podle toho potom můžete pracovat s cenou vašich produktů.

Aktivování elementu maximální a minimální cena.
Díky elementu BFE_H_MIN_PRICE můžete zjistit, že jste nejlevnější na trhu. Tuto informaci můžete dál používat třeba v PPC reklamě.

Výběr v Mergadu pro nejlevnější produkty

  • BFE_H_MIN_PRICE = PRICE_VAT

V Mergadu můžete udělat výběr nejlevnějších produktů.
 

Výběr produktů s nejnižší cenou.

Pravidlo pro výpočet koeficientu ceny

  • %PRICE_VAT% / %BFE_H_MIN_PRICE%

Můžete nastavit pravidlo pro výpočet koeficientu ceny a díky němu segmentovat sortiment na nejlevnější, dražší a nejdražší. 

Pravidlo pro výpočet koeficientu ceny

Cena vašich produktů by se měla pohybovat v podobné výši, jako nabízí vaše konkurence. Prodej produktů se vám musí stále vyplatit, je tedy třeba počítat a počítat. 

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Komentáře

Viz "Pravidlo pro výpočet koeficientu ceny" v závěru článku - můžeš prosím uvést příklady použití v praxi řízení inzerce e-shop?

Děkuji.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytváříte si přehledy o vývoji sortimentu svého e-shopu častým překlikáváním z jedné stránky na druhou? Vše provádíte ručně a trvá vám to zbytečně dlouho? Máme pro vás pohodlný způsob, jak data sledovat automatizovaně a z jednoho místa. Představujeme novou aplikaci Fox Data+, která informace o vývoji vašeho zboží dostane do přehledných grafů. Podívejme se na ni blíž.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpat inspiraci pro práci s naší aplikací a tvorbu strategií? Pro dnešní rozhovor jsme oslovili Decathlon, přední firmu na trhu sportovního vybavení. Na otázky nám odpověděl online marketing specialista Ing. Jan Nový. Začtěte se do rozhovoru a získejte know-how, které využijete i pro svůj e-shop.
Správně nastavená strategie patří k prvotním úkolům, bez kterých se Lišák v žádné inzerci neobejde. Na základě zpětné vazby jsme do aplikace přidali nejen funkci pro nastavení minimálního CPC. Nejste si jisti, jak byste tuto možnost využili? Pojďme si ji a další novinky postupně představit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.