Jste zde

Bidding Fox Elements tipy VI. - cena

Cena je jedním z nejdůležitějších faktorů, které hrají roli při rozhodování zákazníka, jestli produkt koupí nebo nekoupí. Právě proto chodí zákazníci na Heureku a nabídky e-shopů mezi sebou porovnávají. Jak zjistíte, jestli byste měli cenu vašich produktů snížit nebo naopak zvýšit? Díky Bidding Fox Elements.

Aktivujte element 

  • BFE_H_MAX_PRICE
  • BFE_H_MIN_PRICE

Tyto elementy vám prozradí nejvyšší a nejnižší cenu v produktové kartě. Podle toho potom můžete pracovat s cenou vašich produktů.

Aktivování elementu maximální a minimální cena.
Díky elementu BFE_H_MIN_PRICE můžete zjistit, že jste nejlevnější na trhu. Tuto informaci můžete dál používat třeba v PPC reklamě.

Výběr v Mergadu pro nejlevnější produkty

  • BFE_H_MIN_PRICE = PRICE_VAT

V Mergadu můžete udělat výběr nejlevnějších produktů.
 

Výběr produktů s nejnižší cenou.

Pravidlo pro výpočet koeficientu ceny

  • %PRICE_VAT% / %BFE_H_MIN_PRICE%

Můžete nastavit pravidlo pro výpočet koeficientu ceny a díky němu segmentovat sortiment na nejlevnější, dražší a nejdražší. 

Pravidlo pro výpočet koeficientu ceny

Cena vašich produktů by se měla pohybovat v podobné výši, jako nabízí vaše konkurence. Prodej produktů se vám musí stále vyplatit, je tedy třeba počítat a počítat. 

Bidding Fox Elements vám pomáhá využívat data na 100 %, začněte s ním pracovat i vy >>

Komentáře

Viz "Pravidlo pro výpočet koeficientu ceny" v závěru článku - můžeš prosím uvést příklady použití v praxi řízení inzerce e-shop?

Děkuji.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Marketing Miner končí se srovnávači. S potřebnými daty vám pomohou lišky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. ledna 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerů. Ptáte se, co bude s vašimi daty a statistikami ze srovnávačů? Nemějte strach, lišky se o ně postarají.
Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.