Jste zde

Horká novinka v chladných dnech: Import a export strategií napříč projekty

Dnes vám přinášíme další novinku z dílny našich vývojářů, která vám zaručeně ulehčí život. Týká se vytváření nových strategií, což někdy dokáže být pěkný proces a my vám ho dnes zjednodušíme.

Tuto novinku využijí nejvíce agentury, ale ani pro e-shopaře samotné není k zahození. Když inzerujete na české nebo slovenské Heurece, případně Zboží.cz a na všech platformách biddujete, musíte všude nastavit strategie, které se liší pro různé produkty napříč jedním vyhledávačem. Je velká šance, že pro podobné produkty využíváte podobné strategie napříč vyhledávači zboží. Proto dnes přinášíme novinku, která vám toto nastavování velmi zjednoduší. Co byste řekli na to, kdyby bylo možné exportovat, nebo importovat už nastavené strategie? Zní to dobře, co?

Jak na export a import strategií

Strategie můžete exportovat na dvou místech - na stránce Nastavení, kde se vyexportují na klik všechny strategie a zároveň je zde možné strategie importovat. Nebo na hlavní stránce ze seznamu strategie. Tady si můžete zvolit, konkrétní strategie, které chcete vyexportovat.

Vyexportované strategie můžete nahrát do jiného projektu a tím jednoduše nastavíte stejné strategie jako v projektu původním.

Ale pozor! Po importu budou pozastavené a budou mít nastavený výběr na Všechny produkty. Proto je potřeba strategii přiřadit ty správné výběry z aktuálního projektu a strategii spustit.
Export a import strategií na stránce Nastavení
Export a import strategií na stránce Nastavení
Export pouze vybraných strategií
Export pouze vybraných strategií

Kdy tuto funkci využijete

Nejčastěji možnost exportu a importu strategií využijete, když máte Bidding Fox zapnutý pro českou Heureku a chcete jej zapnout i pro slovenskou, nebo naopak. Správci inzerce z agentur a freelanceři najdou využití při podobných typech projektů. Stačí jim nachystat si šablony, které potom už jen nahrají a doladí (to je možné provést i v souboru s exportem) bez nutnosti vytvářet vše od nuly.
Export strategií se vám také bude hodit v situaci, kdy budete Bidding Fox po nějakou dobu u klienta vypínat a potom zase zapínat např. podle sezóny.

Napadá vás další využití této funkce, nebo potřebujete poradit? Napište nám do fóra nebo na e-mail, rádi to s vámi probereme.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.