Jste zde

Horká novinka v chladných dnech: Import a export strategií napříč projekty

Dnes vám přinášíme další novinku z dílny našich vývojářů, která vám zaručeně ulehčí život. Týká se vytváření nových strategií, což někdy dokáže být pěkný proces a my vám ho dnes zjednodušíme.

Tuto novinku využijí nejvíce agentury, ale ani pro e-shopaře samotné není k zahození. Když inzerujete na české nebo slovenské Heurece, případně Zboží.cz a na všech platformách biddujete, musíte všude nastavit strategie, které se liší pro různé produkty napříč jedním vyhledávačem. Je velká šance, že pro podobné produkty využíváte podobné strategie napříč vyhledávači zboží. Proto dnes přinášíme novinku, která vám toto nastavování velmi zjednoduší. Co byste řekli na to, kdyby bylo možné exportovat, nebo importovat už nastavené strategie? Zní to dobře, co?

Jak na export a import strategií

Strategie můžete exportovat na dvou místech - na stránce Nastavení, kde se vyexportují na klik všechny strategie a zároveň je zde možné strategie importovat. Nebo na hlavní stránce ze seznamu strategie. Tady si můžete zvolit, konkrétní strategie, které chcete vyexportovat.

Vyexportované strategie můžete nahrát do jiného projektu a tím jednoduše nastavíte stejné strategie jako v projektu původním.

Ale pozor! Po importu budou pozastavené a budou mít nastavený výběr na Všechny produkty. Proto je potřeba strategii přiřadit ty správné výběry z aktuálního projektu a strategii spustit.
Export a import strategií na stránce Nastavení
Export a import strategií na stránce Nastavení
Export pouze vybraných strategií
Export pouze vybraných strategií

Kdy tuto funkci využijete

Nejčastěji možnost exportu a importu strategií využijete, když máte Bidding Fox zapnutý pro českou Heureku a chcete jej zapnout i pro slovenskou, nebo naopak. Správci inzerce z agentur a freelanceři najdou využití při podobných typech projektů. Stačí jim nachystat si šablony, které potom už jen nahrají a doladí (to je možné provést i v souboru s exportem) bez nutnosti vytvářet vše od nuly.
Export strategií se vám také bude hodit v situaci, kdy budete Bidding Fox po nějakou dobu u klienta vypínat a potom zase zapínat např. podle sezóny.

Napadá vás další využití této funkce, nebo potřebujete poradit? Napište nám do fóra nebo na e-mail, rádi to s vámi probereme.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.