Jste zde

Horká novinka v chladných dnech: Import a export strategií napříč projekty

Dnes vám přinášíme další novinku z dílny našich vývojářů, která vám zaručeně ulehčí život. Týká se vytváření nových strategií, což někdy dokáže být pěkný proces a my vám ho dnes zjednodušíme.

Tuto novinku využijí nejvíce agentury, ale ani pro e-shopaře samotné není k zahození. Když inzerujete na české nebo slovenské Heurece, případně Zboží.cz a na všech platformách biddujete, musíte všude nastavit strategie, které se liší pro různé produkty napříč jedním vyhledávačem. Je velká šance, že pro podobné produkty využíváte podobné strategie napříč vyhledávači zboží. Proto dnes přinášíme novinku, která vám toto nastavování velmi zjednoduší. Co byste řekli na to, kdyby bylo možné exportovat, nebo importovat už nastavené strategie? Zní to dobře, co?

Jak na export a import strategií

Strategie můžete exportovat na dvou místech - na stránce Nastavení, kde se vyexportují na klik všechny strategie a zároveň je zde možné strategie importovat. Nebo na hlavní stránce ze seznamu strategie. Tady si můžete zvolit, konkrétní strategie, které chcete vyexportovat.

Vyexportované strategie můžete nahrát do jiného projektu a tím jednoduše nastavíte stejné strategie jako v projektu původním.

Ale pozor! Po importu budou pozastavené a budou mít nastavený výběr na Všechny produkty. Proto je potřeba strategii přiřadit ty správné výběry z aktuálního projektu a strategii spustit.
Export a import strategií na stránce Nastavení
Export a import strategií na stránce Nastavení
Export pouze vybraných strategií
Export pouze vybraných strategií

Kdy tuto funkci využijete

Nejčastěji možnost exportu a importu strategií využijete, když máte Bidding Fox zapnutý pro českou Heureku a chcete jej zapnout i pro slovenskou, nebo naopak. Správci inzerce z agentur a freelanceři najdou využití při podobných typech projektů. Stačí jim nachystat si šablony, které potom už jen nahrají a doladí (to je možné provést i v souboru s exportem) bez nutnosti vytvářet vše od nuly.
Export strategií se vám také bude hodit v situaci, kdy budete Bidding Fox po nějakou dobu u klienta vypínat a potom zase zapínat např. podle sezóny.

Napadá vás další využití této funkce, nebo potřebujete poradit? Napište nám do fóra nebo na e-mail, rádi to s vámi probereme.
 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.