Jste zde

Bidding Fox za vás bidduje také Zboží.cz

Bidding Fox Zboží.cz

Bidding Fox, jak už určitě víte, je biddovací automat, který můžete využít pro autobidding na Heureka.cz a Huereka.sk. A nově už také na Zboží.cz! Co všechno na Zboží s šikovným lišákem dokážete? To se dozvíte v tomto článku.

Bidding Fox nastaví a řídí strategie biddování a tím vám pomáhá navýšit tržby a snižovat náklady na inzerci. Jeho hlavní výhodou je, že automaticky přepočítává cenu za proklik (CPC) až 12× denně. Cena za využívání aplikace je pevná, nezávislá na počtu produktů a způsobu  biddování. Tak jako na Heurece, tak na Zboží.cz můžete využít 15 dní zdarma. Kdy si vyzkoušíte práci s aplikací na vlastních datech.

Jaké jsou možnosti nastavení

Nastavit si můžete biddování s ohledem na PNO a zároveň cílit na konkrétní pozice. Lišák za vás hlídá nákladné produkty a vyřadí je z inzerce. Můžete si nastavit maximální cenu za proklik, i možnost nebiddovat položky do 5. místa podle ceny pro šetření nákladů. Strategie můžete vytvářet podle typu sortimentu nebo podle obsahu libovolného elementu v XML feedu.

Nastavit lze jak bidding pro detail produktu (MAX_CPC), tak pro výsledky vyhledávání (MAX_CPC_SEARCH).

Co v aplikaci najdete

Aby se vám lépe pracovalo, v aplikaci najdete přehlednou diagnostiku. Ta vám pomůže při další optimalizaci biddování. Aby to ale nebylo všechno na vás, lišák vám dá doporučení pro biddováné i nebiddované produkty pro zlepšení výkonu inzerce. Zároveň vám ukáže varování, v případě, že se mu něco nezdá.

Diagnostika inzerce
Diagnostika inzerce
Detail strategie
Detail biddingové strategie - průběh ve zvoleném období

Odkud Bidding Fox čerpá data

Aplikace využívá aktuální dat přímo ze Zboží.cz, měření konverzí a Google Analytics. Vy si potom můžete nastavit, jestli se data pro výpočty mají brát z Google Analytics, z porovnávače (v tomto případě Zboží.cz) nebo kombinovat. Z dat, které má aplikace k dispozici potom lišák vytváří pravidelné automatické reporty a nezapomene vás upozornit na podezřelé události.

Jak funguje Bidding Fox a Zboží.cz
Jak funguje Bidding Fox a Zboží.cz

Chcete si osvojit biddování pomocí Bidding Foxu? Potom přijďte na náš workshop. Nebo s něčím potřebujete poradit? Pomůžou vám naši certifikovaní partneří nebo nám napište.

Zapnout aplikaci  pro Zboží.cz >>
 


 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.