Jste zde

Změny a pravidla zobrazování nabídek na Heurece

Posunem dopředu prošla i Heureka. Krátce si řekneme o novinkách a hlavně pravidlech zobrazování nabídek.

Na úvod bychom chtěli zmínit podstatnou změnu spočívající v zobrazování e-shopů. V řazení podle ceny se vám vypíše místo původních pěti rovnou deset e-shopů, takže potencionální zákazník se nemusí proklikávat dál a možnost nákupu právě u vás roste.

Pravidla zobrazování nabídek

Řazení pouze podle ceny

Jistě jste si všimli, že ne ve všech produktových kartách je možné biddovat. Stává se to zejména v případě, že je zde méně než 5 konkurentů. V této situaci pozici můžete ovlivnit pouze snížením ceny.
Aby byl váš produkt lépe dohledatelný, pohrajte si se zadáváním parametrů tak, aby se dal lépe dohledat pomocí vyfiltrování (upřesnění barvy, velikostí, specifických vlastností).
Využívání parametrů doporučujeme i v případě, že máte v nabídce převážně unikátní sortiment a nemůžete tím pádem biddovat. Bidding Fox vám sice za zmíněných okolností nepomůže na lepší pozici, ale můžete jej využít jako analytický nástroj a získat data o konkurenčních e-shopech a produktech díky exportům či přehledům.
V tomto má výhodu bidding na Zboží.cz, kde můžete biddovat v rámci kategorie a dostat tak svůj sortiment výše než je umístěna konkurence.

Řazení podle ceny – méně než 5 e-shopů
Řazení podle ceny – méně než 5 e-shopů
Srovnání konkurenčních produktů
Srovnání konkurenčních produktů

Zobrazení v biddingovém boxu

Pokud se sejde alespoň 5 e-shopů, tak ti, kteří biddují a mají Ověřeno zákazníky, se zobrazují v boxu doporučených, ale už ne podle ceny. V tomto boxu se zobrazují maximálně 4 biddované shopy. Když je shopů 7 a více, podmínky zobrazení se mění a mohou být v biddingu, ale také v nabídkách podle ceny.

Zobrazení e-shopů v biddingovém boxu
Zobrazení e-shopů v biddingovém boxu

Co se týče PNO, tak je dobré vědět, že Bidding Fox kombinuje náklady z Heureky s obratem podle Google Analytics. Náklady se čerpají z reportu měření konverzí, který máte dostupný pokud je měříte alespoň částečně pomocí Heureka kódu na měření konverzí.

 

Věříme, že jsme vám objasnili ne jednu otázku. Jirka vám vše rád ukáže na některém ze svých školení, které máme připravené hned začátkem příštího roku. Dále můžete nahlédnout na náš YT kanál, blog či Mergado forum, kde naleznete informace o novinkách, rady a praktické návody.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Bidding Fox News
Uplynul pátý měsíc v tomto roce a je čas na další novinky. Do lišácké rodiny přibyl nástroj Bidding Audit, Feed Image Editor se zaměřil na nízké rozlišení obrázků a Heureka po 2 letech upravila cenu prokliků. Čtěte dál a dozvíte se víc.
Diagnostika a vlastní metriky
Součástí Bidding Foxu je komplexní Diagnostika, díky které máte podrobný přehled o vašich produktech. Zjistíte tak například, kolik máte spárovaných produktů nebo kolik z nich dosáhlo maximálního CPC. Pokud vám v diagnostice chybí něco, co pravidelně kontrolujete, máme řešení - nastavte si vlastní metriky. Pojďme si ukázat, jak na to.
Co vše najdete v aplikaci Bidding Fox
Automat Bidding Fox funguje naplno už nějaký pátek a za tu dobu prošel velkými změnami a vylepšeními. Na začátku disponoval čtyřmi stránkami, které jsme postupně doplnili o množství funkcí a výrazně rozšířili možnosti nástroje. Podívejte se na aktuální výbavu naší biddingové appky.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.