Jste zde

Změny a pravidla zobrazování nabídek na Heurece

Posunem dopředu prošla i Heureka. Krátce si řekneme o novinkách a hlavně pravidlech zobrazování nabídek.

Na úvod bychom chtěli zmínit podstatnou změnu spočívající v zobrazování e-shopů. V řazení podle ceny se vám vypíše místo původních pěti rovnou deset e-shopů, takže potencionální zákazník se nemusí proklikávat dál a možnost nákupu právě u vás roste.

Pravidla zobrazování nabídek

Řazení pouze podle ceny

Jistě jste si všimli, že ne ve všech produktových kartách je možné biddovat. Stává se to zejména v případě, že je zde méně než 5 konkurentů. V této situaci pozici můžete ovlivnit pouze snížením ceny.
Aby byl váš produkt lépe dohledatelný, pohrajte si se zadáváním parametrů tak, aby se dal lépe dohledat pomocí vyfiltrování (upřesnění barvy, velikostí, specifických vlastností).
Využívání parametrů doporučujeme i v případě, že máte v nabídce převážně unikátní sortiment a nemůžete tím pádem biddovat. Bidding Fox vám sice za zmíněných okolností nepomůže na lepší pozici, ale můžete jej využít jako analytický nástroj a získat data o konkurenčních e-shopech a produktech díky exportům či přehledům.
V tomto má výhodu bidding na Zboží.cz, kde můžete biddovat v rámci kategorie a dostat tak svůj sortiment výše než je umístěna konkurence.

Řazení podle ceny – méně než 5 e-shopů
Řazení podle ceny – méně než 5 e-shopů
Srovnání konkurenčních produktů
Srovnání konkurenčních produktů

Zobrazení v biddingovém boxu

Pokud se sejde alespoň 5 e-shopů, tak ti, kteří biddují a mají Ověřeno zákazníky, se zobrazují v boxu doporučených, ale už ne podle ceny. V tomto boxu se zobrazují maximálně 4 biddované shopy. Když je shopů 7 a více, podmínky zobrazení se mění a mohou být v biddingu, ale také v nabídkách podle ceny.

Zobrazení e-shopů v biddingovém boxu
Zobrazení e-shopů v biddingovém boxu

Co se týče PNO, tak je dobré vědět, že Bidding Fox kombinuje náklady z Heureky s obratem podle Google Analytics. Náklady se čerpají z reportu měření konverzí, který máte dostupný pokud je měříte alespoň částečně pomocí Heureka kódu na měření konverzí.

 

Věříme, že jsme vám objasnili ne jednu otázku. Jirka vám vše rád ukáže na některém ze svých školení, které máme připravené hned začátkem příštího roku. Dále můžete nahlédnout na náš YT kanál, blog či Mergado forum, kde naleznete informace o novinkách, rady a praktické návody.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Co průběžně kontrolovat v aplikaci Bidding Fox
Pro úspěšnou inzerci je třeba pravidelně kontrolovat výsledky biddingu a stav sortimentu a na základě toho optimalizovat strategie. Na následujících řádcích vám poradíme, jaké metriky a detekce by vám při kontrole neměly ujít.
Bidding Fox News
Hledáte zdroje aktualit ze světa biddingu, pricing a srovnávačů zboží? Už více nemusíte – jste na správné adrese. V Bidding Fox News vás čekají novinky z lišácké aplikace, tipy na expanzi s Mergadem, změny na Heurece či několik měsíců připravované překvapení od Pricing Foxu. Užijte si svou pravidelnou dávku e-commerce aktualit.
Šestý díl
Seznamte se s funkcí Snižovat CPC po dosažení cíle. Tento nenápadný checkbox v nastavení strategie dokáže divy. Jeho užitečnost se liší e-shop od e-shopu. Umí pomoct, ale ne v každém případě. Proto je potřeba, abyste znali jeho úskalí, otestovali ho a bidding řídili na základě výsledků. Vše vám vysvětlíme ve videu.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.