Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Jak biddovat nespárované produkty
Nespárované produkty v aplikaci odhalíte na jedno kliknutí. Na kartě Produkty vyfiltrujte nespárované položky. Následně aplikace vygeneruje seznam produktů, které se do inzerce nedostaly. Takto odhalíte konkrétní položky, kterých se problém týká, a můžete na nich začít pracovat.
Nastavte MAX_CPC_SEARCH ručně a biddujte nespárované nabídky ve vyhledávání Zboží.cz a také na Seznam Nákupech
Význam elementu MAX_CPC_SEARCH roste díky Zboží inzerátům/Seznam Nákupům. Nově ho v aplikaci nastavíte jak spárovaným, tak nespárovaným produktům.
Na kartě Produkty přejděte do sekce Ruční úpravy a do kolonky MAX_CPC_SEARCH vypište hodnotu ručně. Aplikace vezme částku v potaz a produkty nadále zůstanou v aukci mezi ostatními. Na závěr nezapomeňte vybrat jednorázovou nebo trvalou platnost.
Vyhodnocujte statistiky z výsledku vyhledávání
Bez vyhodnocování statistik se neobejde žádný projekt. Abyste měli stav vaší nabídky plně pod kontrolou, přidali jsme do aplikace metriky, se kterými bude sledování inzerce snazší. Na první pohled uvidíte, jak moc se produkt proklikává, prodává a kolik činí jeho náklady. Na základě těchto informací svoji nabídku jednoduše upravíte. Všechny potřebné údaje najdete přímo v rozšířeném vyhledávání ve statistikách. Tím se vyhnete nepřehlednému přepínání mezi reporty a složitému dohledávání produktů na více místech.
Jak funguje vyhledávání na Zboží.cz
Zboží defaultně rozlišuje dva způsoby zobrazení výsledku ve vyhledávání. Po zadání dotazu se hledaný produkt zobrazí přímo v detailu produktu nebo v produktových nabídkách.
Na prvních pozicích se zobrazují pouze produkty. Samostatné nabídky najdete až za těmito produkty.
Co nové statistiky monitorují
Dosud aplikace zaznamenávala statistiky pouze z detailů produktu, nyní dokáže sledovat vývoj i v produktových nabídkách. Tato změna se promítne i ve filtrování pomocí rozšířeného vyhledávání. Díky tomu produkty vysegmentujete na základě prokliků, návštěvnosti, obratu nebo počtu objednávek.
Různé produkty mohou ve vyhledávání nebo v produktové kartě dosahovat různých výkonů. Pomocí přidaných statistik zkontrolujete, jak náklady z karty, tak náklady z vyhledávání.
Aby vaše inzerce dosahovala skvělých výsledků, pravidelně ji vyhodnocujte a její nastavení upravujte. Přidané statistiky vám pomohou nejen s nastavením částky za proklik, ale také získáte přehled o nákladech, které do inzerce vkládáte. Pokud máte jakékoliv podněty k našim aplikacím, ozvěte se nám a návrh společně projdeme.
Přidat komentář