Jste zde

Jak na rychlou optimalizaci strategií

Bidding produktů se řídí podle strategií. Jako každou PPC reklamu, je důležité ji vyhodnocovat a optimalizovat. Pokud inzerce nesplňuje cíle, je nezbytné najít důvod a vyřešit ho. Nejčastějšími problémy jsou nastavení nízkého CPC, vysoká konkurence a další. Jak strategie co nejrychleji upravit?

Nejtěžší je zjistit důvod, proč aplikace nemůže dodržet nastavení. Potom stačí pár kliknutí.

Rychlá editace

Nejčastější problémy

  • Cílení na jednotlivé pozice,
  • maximální PNO,
  • maximální CPC,
  • maximální dodací dobu.

Pro každou strategii vyplňte odpovídající hodnoty a hromadně uložte. Změny se projeví po přegenerování feedu

Rychlá editace strategie
Před úpravou nezapomeňte zapnout filtr Pouze aktivní, abyste se nezdržovali pozastavenými

Narazili jste v aplikaci na nějaký problém, se kterým si nevíte rady? Napište nám do komentářů nebo do fóra a my se na něj podíváme. 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Zboží.cz se přesunulo pod Sklik, a s tím zmizely i některé staré jistoty. Najednou se vám může biddovat méně produktů, v GA4 nevidíte Zboží.cz jako zdroj a kampaně se zastavují dřív, než by měly
UTM parametry vám mohou přinést přehledná data, nebo chaos. Zjistěte, jak je nastavit správně, a využijte pomoc Bidding Fox pro jistotu výsledků.
Správně spárované produkty jsou klíčem k viditelnosti na Heurece i Zboží.cz. Tento praktický návod vás provede základy párování, ukáže nejčastější chyby, tipy na opravu názvů i využití nástrojů jako Mergado, Bidding Fox nebo Pairing Bear. Naučíte se, jak nastavit feed, kontrolovat diagnostiku a dostat nabídky tam, kde zákazníci opravdu nakupují.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.