Jste zde

Osmý ročník Nekonference přinesl mnoho poučení #1

Faily nad zlato, takové bylo téma letošní Nekonference. Vymykalo všem předchozím ročníkům a to slibovalo velmi zajímavý den. Přiznejte sami sobě, kdy jste naposledy nahlas mluvili o něčem, co se vám nepovedlo? Osmý ročník Nekonference byl neúspěchů plný a přitom byl velmi úspěšný. Podívejte se, o čem se mluvilo. 

Přednášející se nebáli mluvit o chybách

Honza Kotek z Heureky nám ukázal, že ne vždy se očekávání setkávají s nadšením a že zpětná vazba je nad zlato. Mluvil o tom, s jakými názory a odpověďmi se setkal v dotaznících, které posílal e-shopům, zapojeným na Heurece. Jak implementovali procesy a z čeho se poučili. Podělil se o perly ze zpětné vazby, se kterými se setkal a měl je vyhodnotit. 

Honza Kotek - Zpětná vazba nad zlato

Jirka a Naty z Bidding Foxu a Mergada mluvili o chybách, se kterými se setkali hlavně při tvoření obsahu. Z jejich přednášky jsme se dozvěděli, že jednoduché logo lišky po oříznutí na profilovou fotku na Facebooku může vyvolat vlnu diskuzí na téma, proč máte v logu kalhotky. Nebo to, že i když máte firemního maskota stejně dlouho, jako existuje firma samotná, je vám úplně k ničemu, když se s ním neztotožní ani zaměstnanci. 
Po této přednášce víme, proč je pan Mergado v důchodu, že Mergado je jediný správný název této platformy (ne Mergadoš, ani Megado) a když natáčíte rozhovor nebo nějakou akci, je třeba se vždy alespoň 3x ujisit, že je všechno správně nastavené a potom i uložené

Přednáška Jirky a Naty - Spodní prádlo a důchodce, komunikační faily v softwarových firmách
Jirka během přednášky vyhlásil soutěž o hrnek Bidding Fox, pro toho, kdo na stránkách Mergado objeví pana Mergada. Šanci dáváme i vám, když ho najdete pošlete nám printscreen a za odměnu si k nám můžete přijít vybrat hrníček. Ten nejrychlejší vyhrává.

Andy Pavelcová je právnička. Taky je sportovní nadšenec a vede projekt fitfabstrong.cz. Ač se to na první pohled nemusí zdát, i u takového projektu je třeba přemýšlet nad právní stránkou. Ne všechno je tak jednoduché, jak se zdá. Poučení z přednášky od Andy? 

  • Ani fotky z fotobanky vám záda 100% nekryjí a můžete se kvůli nim dostat do právního sporu, který nemusíte vyhrát. Takže foťte a používejte především svoje vlastní. 
  • Autorské dílo může být i graficky zpracovaná tabulka. Dávejte pozor co sdílíte na webu, jestli k tomu máte povolení a uvádíte zdroj.
  • Pro vnější komunikaci firmy používejte své originální nápady, nepřebírejte cizí. (Ano, i texty písniček jsou autorským dílem a jejich použití vás může stát nemalé peníze.)
  • Hranice dobra a zla je u srovnávací reklamy opravdu tenká. Tak opatrně. 
Andy Pavelcová - Kreativita a zákon, jdou vůbec dohromady?

O čem mluvili David Svoboda z Design restartu, kluci z Creepy.cz a Vláďa Trevisan z Besteta si povíme v dalším článku. Na Mergado TV brzy najdete rozhovory s některými z přednášejících, tak nezapomeňte tento kanál sledovat

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.