Jste zde

Co dělat, když je na Heurece neaktivní PPC režim

Přemýšlíte, jestli má smysl se přidat na Heureku? Pokud prodáváte zboží, které nabízí i jiné e-shopy, odpověď zní - rozhodně ano! Být na Heurece je ale jen první krok. Následovat by mělo zviditelnění v boxu doporučovaných obchodů. Jak na to a co když to nejde? 

PPC režim na Heurece

Do boxu doporučovaných obchodů svůj e-shop dostanete, když se zapojíte do PPC režimu a dobijete kredit. To nastavíte jednoduše v administraci. Zapojit se může každý a získáte tím mnoho výhod. 

  • Spárování do kategorií a produktových karet. 
  • Možnost vyhledávání podle parametrů pomocí filtrů.
  • Zapojení do biddingu

PPC režim přináší e-shopům prokazatelné výsledky. Například až 3x víc prokliků. Pokud vás zajímá víc, podívejte se na infografiku od Heureky. 

Neaktivní PPC režim na Heurece

Občas se může stát, že v produktové kartě, není aktivní box doporučených obchodů.
V takové kartě se obchody řadí podle ceny, jako kdyby byly ve fulltextovém vyhledávání a nelze je biddovat
Pokud na tento problém narazíte, zkuste kontaktovat Heureku na podpora@heureka.cz a uvidíte, jestli se váš problém dá vyřešit.

Jak poznáte, kde není aktivní box doporučených obchodů

Díky používání Bidding Foxu nemusíte procházet všechny produktové karty a kontrolovat je. Na podstránce Diagnostika v kartě Problémy vidíte aktuální počet spárovaných produktů, u kterých není aktivní PPC režim. Můžete je vyhledat a získáte jejich seznam v aplikaci nebo v .csv dokumentu. 

V případě, že se problém nedá vyřešit rychle, zaměřte se na ostatní produkty a celkovou spárovanost ve vašem feedu. Zajímá vás, jak funguje Diagnostika v Bidding Foxu? Vyzkoušejte ho na 15 dní zdarma a uvidíte, jestli přinese víc objednávek i vám.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.