Jste zde

Jak získat seznam všech GIFTů konkurentů Vašeho e-shopu na Heurece

Na MergadoFestu 2019 jsem slíbil ukázat tenhle fígl. A tak plním slib tady a teď. Popíši jak na pár kliknutí získat seznam všech GIFTů z karet, kde se zobrazuje Váš e-shop na Heurece.

Co potřebujete

  • Aplikaci Bidding Fox (dodá potřebná data z produktových karet Heureky)
  • Aplikaci Bidding Fox Elements (zapíše data z Bidding Foxe do exportu v Mergadu)

Postup

1. Připravte si data

  1. V Mergadu v exportu pro Heureku zapněte aplikaci Bidding Fox a nastavte. Produkty pro které chcete data musejí být alespoň v jedné strategii. Může to být i zánovní “nulová” strategie.
  2. Zapněte aplikaci Bidding Fox Elements
  3. V Bidding Fox Elements zapněte element BFE_S_H_PRICE_POSITIONS.

2. Stáhněte si hodnoty elementu BFE_S_H_PRICE_POSITIONS

Navštivte stránku Elementy, vyberte element BFE_S_H_PRICE_POSITIONS a výstupní hodnoty uložte na svůj počítač. Viz tlačítko Stáhnout CSV.

Stažení hodnot elementu do CSV na disk vlastního počítače.
Stažení hodnot elementu do CSV na disk vlastního počítače.

3. Otevřete soubor a zpracujte jej

Použít můžete svůj oblíbený textový editor. Já použiji jEdit (instalace viz stránka pro předchozím odkazem). A makro. Vypadá to takhle:

Vyfiltrování hodnot elementu GIFT, odstranění duplicit, seřazení.
Vyfiltrování hodnot elementu GIFT, odstranění duplicit, seřazení.

A to je celé. Makro z obsahu CSV souboru odstranilo vše kromě dárků  GIFT, odstranilo duplicity a seřadilo hodnoty abecedně. Výsledný seznam můžeme použít.

Co s výsledným seznamem hodnot elementu GIFT

Podle mne se hodí seznam hodnot elementu GIFT jednak pro vlastní inspiraci, jednak pro kontrolu konkurence a případnou diskusi s podporou Heureky co je a co není korektní hodnota dárků v elementu GIFT. Animovaný GIF s návodem na tvorbu seznamu výše na této stránce je z praxe a obsahuje hodnoty, které mi přišly, při nejmenším, diskutabilní.

Příprava dat může chvíli zabrat. Samotná analýza GIFTů pak zabere chviličku. Již připravená data využijeme v dalších opatřeních. O nich napíši zase příště. Nechť tento postup slouží.

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Biddování od A do Z
Online nakupování v Česku stále nabírá na popularitě. Není divu, když patříme k zemi s nejvyšším počtem e-shopů na počet obyvatel v Evropě. Ačkoli se v posledních dvou letech ještě více zákazníků přesunulo do virtuálního prostředí, jejich požadavky se nemění. Využijte potenciál srovnávačů zboží a obraťte kartu na svoji stranu.
Release 7.15.0
Využijte možnosti nastavení MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktů a mějte přehled o statistikách z vyhledávání na Zboží.cz. Tento úkon využijí odborníci i začátečníci v inzerci na druhém nejpopulárnějším srovnávači v České republice. V nejnovějším release jsme kromě této vychytávky představili i několik dalších. Přečtěte si, v čem vám budou užitečné.
Biddování minimem
Používáte Bidding Fox, máte nastavenou strategii, přesto u produktů vidíte nižší cenu za proklik než jste čekali? V dnešním článku si představíme několik možností, kdy aplikace bidduje minimem kategorie. Vysvětlíme si, v jakých případech k tomu dochází, kde zjistíte skutečnou cenu za proklik a kdy se vám biddování minimem bude hodit.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.

.