Jak na lepší Dynamic Search Ads (DSA) pomocí Bidding Fox Elements

Ako na lepšie Dynamic Search Ads (DSA) pomocou Bidding Fox Elements

Dynamic Search Ads (DSA) můžete připravit různými způsoby. My vám dnes ukážeme, jak na to, když chcete využívat XML/CSV feed a Bidding Fox Elements. Tuto možnost využijí nejen PPCčkaři, ale i e-shopaři, kteří se PPCčkám věnují.

První kroky

Nejdříve je potřeba udělat pár nastavení:

Mergado DSA format
Mergado - vytvoření formátu feedu pro Google Ads

Tip: Jestli chcete ovlivnit, pro jaký zdroj se budou data do Bidding Fox Elements (BFE) z Google Analytics (GA) stahovat, vyplňte v Mergadu na stránce Nastavení -> Analytika takový zdroj, jaký chcete.

  • Aktivujte si v BFE elementy, podle kterých bude produkty značkovat.
Bidding Fox Elements - výběr elementů pro značkování produktů pro DSA

Tip

Pro element pro konverzní poměr za posledních 30 dní podle GA:

  • (BFE_GA_CONVERSION_RATE_30)

Výběr pro produkty s konverzním poměrem větším než 1,2:

  • BFE_GA_CONVERSION_RATE_30 > 1,2

Novinky - produkty, které jsou ve feedu méně než 34 dní

  • [BFE_P_DAYS_IN_FEED] < "34"

Po zapnutí se mohou elementy naplnit až na druhý den po obědě. Proto se nelekejte, když je po prvním přegenerování nebudete mít naplněny (záleží na typu vybraných dat).

Mergado výber
Mergado - výběr produktů s konverzním poměrem větším nebo rovno 1,2
Mergado - naplnění elementu CUSTOM_LABEL pro novinky

Další nastavení s CUSTOM_LABEL

  • Vytvořte pravidlo pro produkty s požadovaným konverzním poměrem. Do CUSTOM_LABEL dejte hodnotu, jakou chcete. Tyto produkty v ukázce označujeme jako "prodavane".
  • Pokud chcete označit novinky, postup bude obdobný. Jelikož už máme vytvořeno jedno pravidlo pro naplnění CUSTOM_LABEL, naplníme ho jeho obsahem (%CUSTOM_LABEL%) a přidáme oddělovač štítků ";" a štítek pro novinku.
  • Jestli využijete tento postup, bude pro CUSTOM_LABEL potřeba nachystat pravidlo, které vyřeší situaci nenaplněného elementu, a odstranit středník. Můžete využít regulární výraz (^;) a pravidlo najít a nahradit, které odstraní středník jako první znak.

Nyní už jen stačí feed v Mergadu přegenerovat a stáhnout ho z výstupní Mergado adresy. Pro nahrání do Google Ads je potřebný soubor v CSV formátu.

Poslední kroky a máme hotovo

Teď je čas přejít do Google Ads a tam se přes Nástroje -> Firemní údaje dostanete na stránku pro přidání nového zdroje dat. Zdroj pojmenujte a nahrajte stáhnutý (Mergado) CSV soubor.

Po uložení ještě proběhne kontrola dat.

 

Google Ads - přidání nového zdroje dat
Google Ads - přidání nového zdroje dat 

Nový zdroj se zobrazí v seznamu všech zdrojů a po kliknutí na něj uvidíte seznam adres a přiřazených štítků. V detailu zdroje dat v levém sloupci je položka Rozpis. Zde si nastavíte automatické stahování zdroje. Do pole pro adresu vložte stejnou adresu z Mergada, odkud jste před chvílí CSV soubor stáhli. Následně zvolte, jak často má Google informace aktualizovat, uložte a máte hotovo.

 URL adresy a k nim priradené štítky
Google Ads - URL adresy a k nim přiřazené štítky.

Rozpis DSA aktualizace
Google Ads - shrnutí naplánované pravidelné aktualizace dat

 

Teď už je to na vás, jak si se štítky vyhrajete ;-) 

 

Potřebujete poradit s nastavením, nebo máte další nápady, jak se dá aplikace Bidding Fox Elements využít? Napište nám do fóra, nebo na náš e-mail.

Přidat komentář

Další články

Tipy pro práci s Bidding Fox Elements. Jaký mají vaše produkty podíl nákladů na obratu?
Bidding Fox Elements zvyšuje výkonnost inzerce pomocí elementů
Tipy pro práci s Bidding Fox Elements. Jak nastavit automatické snižování CPC?