Jste zde

Vyhlášení nejlepších Shopů roku 2018 bylo ve znamení folkloru

Heureka ve čtvrtek 14. 3. 2019 pořádala jubilejní 10. vyhlášení nejlepších e-shopů české e-commerce - Shop roku 2018. Pojďte s námi nahlédnout, jak takový galavečer ve znamení folkloru vypadal a které e-shopy získaly ocenění.

Vyhlášení Shopů roku 2018

Už při příchodu do holešovické La Fabriky na nás dýchla atmosféra moravských hodů a nám bylo jasné, že se budeme mít stejně dobře jako u nás na Moravě. Jen jsme odložili kabáty, už jsme v ruce drželi štamprli s Žufánkovou slivovicí. Pár kroků dál na nás čekalo občerstvení. Chléb se škvarkami, s máslem a solí, klobásky, paštika, tatarák. Jedna specialita vedle druhé. Od všeho jsme trochu ochutnali a přesunuli se do sálu na samotné vyhlášení vítězů.

Uvádění 10. ročníku Shopu roku se ujal sám šéf Heureky Tomáš Braverman a jeho kolegyně Pavla Tomsová. Díky jejich moderování jsme se u vyhlašování necelé dvě hodiny velmi dobře bavili.

Jak byly všechny ceny rozdané, přesunuli jsme se k rautu, který byl plný zabijačkových specialit a dalších dobrot, které k hodům patří. Zbytek večera jsme si užívali ve společnosti skvělých lidí, výborné slivovice a jídla a poslouchali u toho cimbálovou muziku. Umíte si představit lepší čtvrteční večer? My ne. (Jednu stinnou stránku jsme objevili v pátek ráno a to brzké ranní vstávání.)

Nejlepší Shopy roku 2018

Každý rok jsou vyhlašovány 3 hlavní ceny - Cena Heureky, popularity a kvality. V kategoriích popularity a kvality jsou vyhlášeni i vítězové pro jednotlivé kategorie.

Cena Heureky - Babičkářství.cz 
Cena popularity absolutní vítěz - ONLINESHOP.cz
Cena kvality absolutní vítěz - Notino

Na podrobné výsledky se podívejte na stránky Shopu roku.  

Moc děkujeme Heurece, že jsme mohli být součástí vyhlášení Shop roku 2018. Opět jste nachystali nezapomenutelný večer. Těšíme se na další ročník.

Vyhlašování vítězů se ujal šéf Heureky Tomáš Braverman a jeho kolegyně Pavla Tomsová
Zástupci týmu Bidding Foxu, Besteta, Feed Image Editoru a Mergada

 

Přidat komentář

Ze života biddingového automatu

Stahování dat z Google Analytics 4 do Bidding Foxu aktuálně řeší nejeden marketér či majitel e-shopu. Patříte mezi ně a chcete, aby se vám data v aplikaci Bidding Fox zobrazovala správně, ale nevíte si rady? Přečtěte si jak na to v našem článku.
Jednou z funkcí Bidding Fox Elements je obohacování (produktových) feedů o data z Google Analytics. Párování dat z GA k položkám z feedu může probíhat dvěma způsoby, ani jeden není lepší, nebo horší. Záleží, jak jste zvyklí s daty pracovat.
V Bidding Foxu se můžete setkat s upozorněním, že se nestahují data z Google Analytics. To může znamenat dvě věci. První je, že se data opravdu nestahují a problém může být například v nastavení zdroje a média (řešení v MERGADU , řešení v Biddingu Foxu ). Druhou variantou může být to, že se data stahují, ale nepárují k produktům, a to je předmětem tohoto článku.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox a z vyhledávačů zboží.