Jste zde

Heureka ShopRoku 2017, noc plná superhrdinů e-commerce

Halloween byl sice už v listopadu, ale včera večer se to v prostorách Jatek78 hemžilo Batmany, Supermany, Superženami a dalšími hrdiny, na které si vzpomenete. Nikdo se nezbláznil, to Heureka.cz pořádala vyhlášení soutěže ShopRoku 2017 a dress codem této akce byli Superhrdinové. Všichni pozvaní více či méně odhalili svoji opravdovou super tvář a ukázali, jaké mají super schopnosti. Pojďte s námi nahlédnout, jak takový večer plný superhrdinů vypadá.

Hned u vchodu nás vítala slečna s občerstvením a pár kroků za ní jsme dostali superhrdinský welcome drink. Abychom jen nejedli a nepili nechali jsme si potisknout tašky, na kterých jsme se  kreativně vyřádili. Prošli jsme prostory galerie a šli si sednout do divadla, protože právě tam za chvilku začínal hlavní program večera - vyhlašování

Tvorba SuperTašky

Sedli jsme si a čekali, co se bude dít. A bylo toho opravdu hodně, účinkující Cirku La Putyka se postarali o taneční a akrobatická představení, moderování i živou hudbu během celého programu. Vyhlašování nejlepších e-shopů probíhalo jak na běžícím páse a během pár desítek minut byly ceny rozdané. Soutěžilo se o ceny kvality, popularity a cenu Heureky.

Ceny kvality měly celkem 13 kategorií a absolutním vítězem se stalo Notino.cz. Následovalo vyhlášení cen popularity, ve kterých rozhodují sami zákazníci. Absolutním vítězem této kategorie se stal onlineshop.cz. A to nejlepší nakonec, vyhlášení ceny Heureky.cz, kterou v letošním roce získal Mixit.cz
Na kompletní výsledky se můžete podívat na webu ShopuRoku.

Hlavní program ale nebyl jen o vyhlašování a vystoupeních, během večera na pódiu Matěj Hošek vytvořil jednu ze svých pověstných map, které jistě znáte z projektu Maappi

Přílet superhrdiny Bravermana


 

Děkujeme Heurece.cz za pozvání, za to, že jsme mohli být součástí tohoto večera a za úžasnou organizaci. A gratulujeme všem kteří byli nominovaní, ať už vyhráli nebo ne.

Ze života biddingového automatu

Předvánoční vylepšení inzerce
Vánoce se blíží a zákazníci začínají objednávat, jak na běžícím páse. My vám představujeme tipy, které nevyžadují velký zásah do e-shopu a stíháte je svépomocí aplikovat ještě v předvánoční sezóně. Jak vylepšíte svou inzerci?
Automatický nebo ruční bidding
Ruční úpravy jednotlivých položek jsou obvykle velmi časově náročné a čím více položek je, tím více úsilí to vyžaduje. Nezáleží na tom, jestli měníte produktům kategorie, nahráváte fotografie novým nabídkám, nebo revidujete cenu za proklik na Heurece. Každá možnost automatizace se počítá a většinou má i další benefity než jen úsporu času, který pak můžete věnovat kreativním a strategickým činnostem.
Říjnové lišácké novinky
Překročením posledního říjnového dne oficiálně vstupujeme do, pro náš obor tak důležité, vánoční sezóny. Ještě předtím se však ohlédneme za říjnem, ve kterém jsme vám přinesli spoustu novinek, rad či tipů, jak se popasovat s nadcházejícím obdobím.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.